Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin Abuse


Miklo

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jack Mount

Staff ingame navn: TheRealgo4t

Dit SteamID: STEAM_0:1:51378057

Staff SteamID: STEAM_0:1:52540527

Forklar situationen: jeg fik car ban for at HAN siger at jeg prøvede at CDM men intet bevis ingen vidner og nej jeg prøver ikke at CDM når jeg spiller på jeres server 24/7 og jail i 300 sek han kan ikke bare beskylle mig for noget han ikke ved

Bevis: dog ikke noget men jeg taler sandt

Link til kommentar
Del på andre sites

15 hours ago, TheRealG04t said:

Jeg stod på vejen og var i gang med at betale en bøde, da du så kommer, og smadre ind i mig, og de andre politibetjente.

Ikke for noget, ved godt jeg ikke er staff og ikke burde skrive her, men er det ikke lidt dumt at stå på vejen og regne med ikke at blive kørt ned?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Alex said:

Ikke for noget, ved godt jeg ikke er staff og ikke burde skrive her, men er det ikke lidt dumt at stå på vejen og regne med ikke at blive kørt ned?

han havde massere af plads til at køre uden om, men valgte at smadre ind i os, derfor gav jeg ham carban og jail.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, TheRealG04t said:

han havde massere af plads til at køre uden om, men valgte at smadre ind i os, derfor gav jeg ham carban og jail.

 

Ikke for noget, men det er vel din fejl hvis du står på vejen? I sidste ende burde du som betjent have holdt ham ind til siden et sikkert sted, hvor dit eller hans liv ikke er i fare? 

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutes ago, Alex said:

Ikke for noget, men det er vel din fejl hvis du står på vejen? I sidste ende burde du som betjent have holdt ham ind til siden et sikkert sted, hvor dit eller hans liv ikke er i fare? 

jeg var ikke betjent, jeg var den der betale bøden. jeg blev stoppet på vejen, og han havde massere af plads at køre uden om, men han valgte at smadre ind i os.

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, TheRealG04t said:

jeg var ikke betjent, jeg var den der betale bøden. jeg blev stoppet på vejen, og han havde massere af plads at køre uden om, men han valgte at smadre ind i os.

Jaer, men så lad være at stå på vejen bare min mening at det er ens ejen fejl hvis man bliver kørt ned på vejen

Link til kommentar
Del på andre sites

Selv hvis der står en på vejen, skal du altid forsøge at undvige. Grunden til at vi ikke straffer folk for det normalt, er fordi at 'scene' ikke viser andet en det frame, hvor han bliver kørt ned. Det kan derfor ofte være svært at vurdere om det var med vilje. 

Hvis tingene er sket som Goat siger, har han ikke gjort noget galt. 

Og siden du ikke har nogen form for beviser, udover det at du selv siger at du taler sandt, kan vi faktisk slet ikke gøre noget her. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.