Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Spider pig

Recommended Posts

Ingame navn: Spider Pig


SteamID: STEAM_0:1:82044587


IRL fornavn: Tim


Alder: 14 år bliver 15 den 17 december

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: Vil ikke sige jeg har erfaring har være med ejer af en minecraft server hvor jeg var med ejer af serveren  ellers har jeg ikke rigtig nogen erfaring med det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:jeg syntes i skal have mig som staff fordi jeg syntes at jeg har en rigtig god holdning til de spillere der snakke til mig og syntes også selv jeg snakke pænt til dem hvis de ellers snakker pænt til mig,

jeg vil heller ikke lave mindre straffe på mine gang medlemmer hvis de har lavet noget de ikke må skal de have en straf sådan er livet

jeg vil heller ikke prioritere rp frem for andmisager(andmisager er det vigtigste)

jeg ved godt hvad det vil sige og være staff har prøvet det før men ikke inde i gmod men ved godt at der skal bruges meget tid på at være staff men spiller her inde alligevel så syntes godt at jeg vil bidrage til serveren istedet for bare at spille 

jeg syntes selv at jeg taler pænt til andre ved selvfølgelig ikke om de også syntes de men det håber jeg da de gør da jeg ikke vil såre dem når jeg snakke til dem

 

                                                                                               

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: har ikke nogen erfraring om ulx men vil rigtig gerne have det så jeg kan lære noget nyt som jo altid er spændende

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt fx. hvis folk har et spørgsmål men af en eller anden grund ikke kan høre mig bliver man jo nød til at kunne sådan noget

syntes også jeg er rigtig god til at formulere mig mundtligt hvis folk ikke forstår det jeg siger må jeg jo finde en anden måde at sige det på

jeg bruger altid min mic syntes det er svært at have en samtale på skrift når man skal spille rp

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har mulighed for at være på fra kl 15:30 til kl 22-23 i hverdagene (spiller stort set herinde hver dag burde i også kunne se i jeres server console) har massere tid i weekenderne står for det meste op kl 10 og går i seng ved 01 tiden(kommer and på om jeg skal noget)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg syntes at det i skal vide om mig er at jeg selvfølgelig er en ung spiller på 14 år (snart 15) som selvølgelig kan være lidt svært for jer at tager mig ind af den grund men syntes godt selv at jeg ville kunne tage det serøst og opføre mig ordeligt og give en fair straff

 

 

 

 

håber jeg bliver vil gerne hjælpe til på serveren (håber også den er udfyldt rigtigt som den første ikke var er lidt trist hvis den ikke er)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.