Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


mikkel knudsen

Recommended Posts

Ingame navn: Mikkel Knudsen 

 

Steam id: Jovan_milos/jovanmeister 

 

>IRL navn: Jovan 

 

Alder: 15

 

Tidligere erfaringer med Administrative jobs ? har været head Admin på en  på en CSGO  server.

 

hvorfor jeg skal være en del af staff teamet, hvorfor jeg er mere kvalificeret end andre staff ansøgninger ? det er jeg fordi jeg har læst op på ALLE regler nu og har tænkt mig at tage det her

seriøst og har lært meget mere end før jeg læste reglerne.

 

Tidligere erfaring med ULX nej det har jeg desværre ikke.

 

 om jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt: ja det synes ihvertfald selv at jeg er og at jeg er meget god til at snakke i svære situationer som fks. at tage ting seriøst i seriøse situationer og ja jeg bruger min mic meget den er ret god den er ihvertfald koblet til min store mic som hedder blue yeti. 

 

Tider på dagen jeg har mulighed for at komme på ? Jeg har mulighed for at komme på alle dage fra 16 til 03 undtagen HVERDAGE. kun i weekender til så sent.

 

Vigtige ting i skal vide: Som sagt har jeg også sagt at jeg har læst op på ALLE regler og derfor synes jeg at i skal give mig en chance.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.