Hop til indhold
Stavox

[Afslået] admin ansøgning Monster Pluto MKH med Ejer


monsternik

Recommended Posts

In game navn: Monster Pluto MKH med Ejer                                                              

 

steamID: STEAM_0:1:77523050

 

IRLnavn: Nikolaj v Olsen 

 

alder: jeg er 13 blive 14 d.5 august 2017,                                                                    

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity:

Ja jeg tror for næsten et halvt år siden blev jeg admin inde på en server, det er også der hvor jeg har lært næsten alt om ulx.

er også blevet admin inde på en ny eng gmod server.

Jeg har også været admin inde på 2 af mine venners server de lukkede efter ca.2 måneder/de blev ikke til noget 

Jeg var også medejer inde på 1 csgo bytte side som hed tradelink, men den lukkede på grund af at der var ikke nok der brugte den.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:                                      

Jeg har set at kl. 11 ca. er der næsten aldrig nogen admins inde. jeg sider meget tit inde på stavox 2 rockford og spiller med en af mine venner. hvor der er en der fail rper eller rdmer og så sider man bare oh tænker det kunne være dejligt hvis der var en admin inde til at tage sig af ham der  

Jeg vil gerne sørge for alle spillere har det godt og synes at stavox har nogle gode admins, der snakker pænt og hjælper hvis man er stuck i sine egne props og ikke bare siger det er dit eget problem 

                                                                                                             

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender næsten ulx fuld ud på grund af jeg er blevet admin på flere servere og der bruger jeg det rigtigt meget når jeg er i case eller også bare når vi driller hinanden/laver sjov med hinanden

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk er mit modersmål jeg er født og op vokset i Danmark :D

Jeg går i 7 klasse på Kildedamsskolen i Tølløse. 

Jeg bruger min mic mega, og jeg skriver ret hurtig på tasterne B|

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

mandag : 15:45 - 21:30

tirsdag: 15:45 - 21:30 

onsdag: 16:30 - 21:30

torsdag: 15:45 - 21:30 

fredag : 14:45 - 00:00

lørdag : når jeg står up  - 00:00

søndag: når jeg står up - 21:30

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Køber snart en ny mic 

Onsdag skal jeg på job

 

Håber i synes godt om min ansøgning.  

Hav en god dag 

Hilsen Nikolaj :D:D

^ - 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Dave said:

Du skriver du tit du ser failrp klokken 11 men du skriver under "hvilke tid af dagen har du mulighed for at være på" at du først kan komme på klokken 15:45 tidligst? Hvordan kan dette give mening?

Løgn, de dage du har nævnt her var jeg på sidste uge og der var intet... Udover det er der også staff på, på disse tidspunkter så hvis du ser failrp kald på et staff medlem.

 

 

Herudover er serveren først tom for staff ved 1-4 tiden... Er du op længere risikerer du at være inde alene på serveren, selv i en ferie.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.