Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request Nicklas_k


Nicklas_k

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:133671614

 

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannet for at skyde en anden spiller i en admin sag. Jeg havde haft en dårlig dag og admin sagen var den sidste ting der skulle til.

Jeg fortyder at jeg skød ham og jeg savner at spille på serveren. Jeg syntes også selv at jeg har lært af det.

 

Jeg sagde jeg ville bannes fordi jeg blev sur over bannet, men jeg ville gerne gøre opmærksom på at jeg ikke har intentioner om at trolle.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså nu hvor jeg ikke er staff mere (Opsigelse)

Men det du gjorde bliver ikke accepteret på serveren jo.

Og når du siger du bare gerne vil bannes eller du skyder en i en case så er det ligesom dit eget ansvar.

Hvis du har en dårlig dag skal du ikke spille på serveren hvis det betyder du vil RDM folk i cases...

 

/-Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

16 hours ago, Nicklas_k said:

 

Jeg går ikke ud fra at det er muligt at skrive unban request op til flere gange?

Du forstår ikke hvad jeg mener hvis vi nu siger din unban request blev accepteret...

Så kommer du ind på serveren og får en dårlig dag og det eneste der skal til er en case.

 

Så RDM'er du i en case igen og så vil du gå ind på forumet igen og skrive den samme unban request.

Jeg kan ikke se hvorfor du skulle unbannes.

 

Der står også i din ban grund (no unban) pga du var flabede og bare sagde ban mig.

 

/-Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

Mine venner spiller meget inde på serveren og det gjorde jeg også før jeg blev bannet. Vil gerne ind og spille med dem igen.

Jeg kan godt spille på serveren uden det sker igen og hvis det gør vil jeg ikke forsøge at blive unbannet. Det sker sandsynligvis ikke alligevel.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 27/10/2016 at 14:59, Mic-Spammeren.DK said:

Du hentyder bare til det samme det ender med du gør det igen mere er der faktis ikke i den her unban request udover du RDM'ede i case, flabet og ville have ban...

Så nævn en GOD grund til du skal have unban OG DET SKAL IKKE VÆRE DET SAMME.

Jeg er ret enig med Mic-Spammeren

 

Du vælger jo selv hvordan du er. / Hvad du laver på serveren har du en dårlig dag skal du nok ikke spille derinde. For så sker ting herinde. Men som Emoyly sagde. Så kom med Nogle grunde til dit unban

:) Hav en go' dag

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, D1PE - Stavox.com said:

Jeg er ret enig med Mic-Spammeren

 

Du vælger jo selv hvordan du er. / Hvad du laver på serveren har du en dårlig dag skal du nok ikke spille derinde. For så sker ting herinde. Men som Emoyly sagde. Så kom med Nogle grunde til dit unban

:) Hav en go' dag

Han er kommet med sine bedste grunde men det er ikke gode nok ;D

Tillykke med mod @D1PE - Stavox.com

/-Mic

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.