Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Johnny Bravo


Malde

Recommended Posts

---------------------------- 

Ingame navn: Johnny Bravo

----------------------------
SteamID: STEAM_0:0:100766603

----------------------------
IRL fornavn: Malde

----------------------------
Alder: 12

----------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja på en CSGO hoejhus server

----------------------------

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg synes mange gange jeg opdager at folk ikke følger reglerne og så synes jeg det er meget irrireterende at der aldrig kommer an admin så jeg vil gerne selv  kunne tage sagen 

----------------------------

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej men kander godt det der !goto (Player) og sådan noget

----------------------------

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes da selv jeg formulere mig meget godt ja jeg bruger ofte min mic

----------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på i hverdagen kl 14.00 - 17.40 og om vinteren i weekenderne fra 12-23 ca.

----------------------------

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikk' rigtigt

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.