Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - jimmigamnig389


Jimmi

Recommended Posts

Ingame navn: jimmigaming389
 

SteamID:  STEAM_0:0:170202464


IRL fornavn: Jimmi
 

Alder: 12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej men jeg erfaringen rp'er og jeg kender regler ind og ud

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: da jeg er en erfaringen rp'er og spiller meget inde på Stavox og jeg kander til admin commands og jeg synes at staff nogle gange er langsome og derfor skal jeg være en del af staff teamet

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg kender til en lille smule til ULX fx.!kick ,!cb,!jail,!mute og xban 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig både på skrift og over mic jeg bruger så ofte jeg kan. efter jeg har været banned for snakke grim til staff har jeg også ændret mit sprogbrug.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag kl. 17:00 - 21:00

Tirsdag kl: kan næsten ikke komme på

Onsdag morgen kl.06:00 - 08:30 og om efter middag 17:00 - 21:00

Torsdag kl. 17:00 - 21:00

Fredag kl.17:00 til en gang om natten

Lørdag kl. 15:00 til en gang om natten

Søndag kl. 10:00 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: næ der er ikke meget om mig men i er velkommen til at spørgere mig om ting hvis i vil

 

M.V.H. Jimmi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.