Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Pablo Emilio Escobar Gaviria


Pablo Emilio Escobar Gavir

Recommended Posts

Ingame navn: Pablo Emilio Escobar Gaviria 
 

Steam ID: STEAM_0:0:27262195
 

IRL fornavn: Christian
 

Alder: 14

 

-Har du haft tidligere erfaring med administrative jobs?: Jeg har som yngre eget masser af Minecraft server, men de var ikke lige de mest populære der har dog været mindst 10-15 inde konstant. Jeg har kunne styre det i et stykke tid, men så blev Minecraft ikke lige min ting mere og jeg gik over til Garry's Mod som var meget mere interessant og jeg har fundet Stavox lang tid siden, men har ikke spillet så meget på den der. Så senere fandt jeg ud af at mine venner spiller også på den og jeg kom ind igen og nu spiller jeg der stadig og synes det er lige så sjovt som det var da jeg startet med at spille. 

 

-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes jeg er mere kvalificeret fordi jeg har haft erfaring med at skulle have ansvar og styre folk opførelse. har haft meget erfaring med Garry's Mod og spillet det i et stykke (650 timer cirka) Jeg er jo 14 nu så der er ikke lang tid til jeg skal starte på en uddannelse der medfører jo at jeg kommer til at lære en hel del mere.

 

-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Min ven har lært mig lidt om commands, men jeg kender ikke alle commands som serveren har at tilbyde siden jeg ikke har været staff på serveren, men jeg kender !jl (person) (tid) som er en ULX jeg kan huske fra en anden server jeg har spillet på og hvor jeg har været Staff selvom det ikke var en ret succesfuld server.

 

 

 -Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes jeg kan formulere mig skriftligt og mundtligt, og jeg bruger min mikrofon hele tiden siden jeg hellere vil tale med folk hvis muligt siden jeg ikke gider at bruge min tid på at skrive fordi jeg synes ikke at det er god rp at ikke at kunne bruge en mikrofon. ikke at bruge en mikrofon er bare forkert fordi ifølge jeg synes jeg at man skal kunne være i stand til at kunne bruge en.

 

 

-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har ikke noget bestemte dage hvor jeg ikke spiller men jeg spiller hver dag når jeg kommer hjem fra skole som er fra omkring 14:20 - 16:00 og så tager det omkring 20 - 60 minutter for mig at komme på fordi jeg skal også lige fikse nogen ting inden jeg kan komme på og så spiller jeg sådan set resten af dagen indtil jeg skal i seng eller noget andet som er vigtigere

 

 

-Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg vil ikke sige det er noget som er relevant, men i kan jo altid spørge hvis der er noget galt eller hvis i skal have noget at vide

 

 

Kærlig Hilsen Christian AKA Pablo Emilio Escobar Gaviria

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Jakob Unknown said:

-REP!

  • Har døjet med dig sommetider i case.
  • Kan ikke alle reglerne.
  • Har oplevet du ikke har haft en ordentlig tone, og har været flabet.
  • Synes du har været meget inaktiv på det sidste, eller er det bare mig?

HELD OG LYKKE!

Tak for din ærlige kommentar skal se hvad jeg kan rette op på! :) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.