Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Min ansøgning


Victor

Recommended Posts

Ingame navn: Carsten AK81
SteamID: 76561198085790779
IRL fornavn: Victor
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, har været head admin på 1 server, hvilket jeg var i op til 5 måneder.

kender alle commmands og har god erfaring:)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?  ærligt talt folk mangler hjælp og nogen gange syntes jeg ik der er nok admins der kommer og hjælper.

så ville jeg træde ind der da jeg er aktiv hver dag og elsker at tage sage og calls.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har god erfaring, er moden og tålmodig.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: YEP som sagt har været moderator, admin og head admin.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Jeg er ik den der kan sige det meste jeg er mere bare lige ind og så er det det.

Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mic hvis det er muligt og elsker at tale til andre personer da det er nemmere og federe.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? jeg har mulighed for at være på mandagen fra kl 15 og op til 10 tirsdagen har jeg dog først fri kl 16 så der har jeg chance for at

komme på fra kl 16.30

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  hver dag.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: hver anden weekend er jeg ik hjemme og jeg er ik for god til punktum og komma men det gør vel ik noget ;)     håber det er nok hvis det ik er så GG

hvis den er lidt kort håber jeg ik det gør noget det ændrer jo ik mine handlinger :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.