Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Request - GuZZi


Juan Cena

Recommended Posts

Ingame navn: 

Mit ingame navn er BuCkEt GuZZi


SteamID: 

STEAM_0:1:117222716


IRL fornavn: 

Gustav


Alder: 

Jeg er 13 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har måske haft en eller to gange på servere. Men de var nu heller ikke alt for kendte. Jeg kan ikke hvad de hed men jeg var admin på en star wars rp server og så har jeg også været på en dark rp server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg ved meget med de der admin commands fordi jeg selv har været admin før på andre servere.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har kendskab med ulx jeg har nemlig brugt det på de andre servere før i min tid.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja det synes jeg da selv men der er nok nogle andre personer der synes jeg ikke er god til og jeg har heller ikke noget problem med at tale. Jeg bruger min mic til alt andet en adverts og ooc

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har fri kl. 15:30 om Mandagen, Tirsdag og Torsdag og om Onsdagen har jeg fri kl 15:00 og så om Fredagen har jeg fri kl 13:30. Jeg har en sport om mandagen så der kan jeg ikke men så de andre dage kan jeg til kl. 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej jeg har ikke mere som i skal vide om men i kan selvfølgelig spørge om noget hvis i vil have noget af vide om mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.