Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Paki


Paki

Recommended Posts

In-game navn: Paki
SteamID: STEAM_0:1:43870919
IRL fornavn:  -
Alder: 16

---------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har en masse erfaring angående administrativt arbejde på en masse servere, bl.a. CasualBananas, Vontia-Gaming, eXorKreez og ByB. Jeg har også selv haft en Garry's Mod server kørende kaldet Ultra-Gaming tilbage i 2013 med tre andre gutter. Senere hen prøvede min ven og jeg så igen, men den blev ikke til noget grundet ingen af os havde tid, takket være efterskole.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har spillet Garry's Mod mellem tre og fire tusind timer og har spillet det siden 2007, så jeg kender spillet godt og grundigt. Jeg arbejder i SuperBrugsen, hvor man lægger meget vægt på service, og så også i Danmarks Bridge Forening som dealer (gammelmands spil, men para er para), hvor det handler om at tingene skal gå hurtigt og holde hovedet koldt. Jeg har også et godt kendskab til ULX, da jeg som sagt har erfaring inden for administrativt arbejde i Garry's Mod.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som skrevet ovenover, så har jeg et godt kendskab til ULX. Har også sat det op selv et par gange, med nogle få custom commands. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg kan formulere mig skriftligt såvel som mundtligt, uden problemer. Jeg synes ikke selv, at jeg så tit bruger min mikrofon så ofte, men andre synes jeg snakker 24/7.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

På nuværende tidspunkt er et mit skema som følgende;

Skema.png

 

Jeg har et meget fleksibelt skema, hvor jeg for det meste mulighed for at være på hver dag, men da jeg har arbejde, venner, kæreste og skole der skal plejes samtidig, kunne det sagtens løbe hen i, at jeg missede en dag. Jeg kan muligvis også løbe ind i en periode, hvor jeg bliver overvældet en masse opgaver, hvilket kunne gå hen, og skære ned på min tid.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en ung og frisk gut der lever i København. Jeg er halv italiener og halv dansk. I min fritid elsker jeg at køre rundt i Københavns gader med mine venner, og tage et smut forbi staden hehe. Når jeg er hjemme bruger jeg for det meste min tid foran skærmen, bortset fra når kæresten kommer forbi. Jeg går på en gymnasie forberedende skole, da jeg ingen ide havde om, hvad jeg skulle efter 9. klasse. Lige pt. har jeg ingen gamer computer, kun min iMac og Macbook, grundet min gamer brændte sammen. Prøver virkelig meget at finde en ny gamer, så hvis der er nogle der lægger inde med en, så hmu.

 

Mvh —

 

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutes ago, Mic-Spammeren.DK said:

-Rep

Inaktiv (ser dig næste aldrig)

I cases svare du imod.

 

/-Mic

Mig? Inaktiv? Jeg har været online hver dag den sidste uge op til flere timer, men ja okay.

 

"I cases svarer* du imod", hvad er det for et argument? Du må meget gerne uddybe..

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, WeirdBanana said:

"I cases svarer* du imod", hvad er det for et argument? Du må meget gerne uddybe..

Det er sådan hvis jeg skal forklare det det kan jeg godt men magter det ikke så sender et link til google...

...........................

Det gider jeg faktis heller ikke ellers tak du, du kan selv google det...

google.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Mic-Spammeren.DK said:

Det er sådan hvis jeg skal forklare det det kan jeg godt men magter det ikke så sender et link til google...

...........................

Det gider jeg faktis heller ikke ellers tak du, du kan selv google det...

google.dk

Dum en jeiner. Hvorfor så overhovedet rep, når du ikke har nogle forklaringer på det du skriver? De spørger om du kan finde ud af at formulere dig skriftligt i staff ansøgningen. Det kan du tydeligvis ikke, med den sætning du lige fyrede af.

 

Fortsat god dag Mic. Gider ikke engang og spørge, hvorfor du ikke har din rank mere. Det kan jeg vist godt regne ud..

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, WeirdBanana said:

Dum en jeiner. Hvorfor så overhovedet rep, når du ikke har nogle forklaringer på det du skriver? De spørger om du kan finde ud af at formulere dig skriftligt i staff ansøgningen. Det kan du tydeligvis ikke, med den sætning du lige fyrede af.

 

Fortsat god dag Mic. Gider ikke engang og spørge, hvorfor du ikke har din rank mere. Det kan jeg vist godt regne ud..

-Rep

 

Du er meget aggresiv og ser ud til ikke at kunne tåle kritik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Rettelse på -Rep

Jan T

  • 01000101 00110010
  •  
  • Jan T
  • Medlem+
  • medlem.png.ad0eec51308f7e89db23f26b64ded
  •  113
  • 900 posts
4 minutes ago, WeirdBanana said:

Dum en jeiner. Hvorfor så overhovedet rep, når du ikke har nogle forklaringer på det du skriver? De spørger om du kan finde ud af at formulere dig skriftligt i staff ansøgningen. Det kan du tydeligvis ikke, med den sætning du lige fyrede af.

 

Fortsat god dag Mic. Gider ikke engang og spørge, hvorfor du ikke har din rank mere. Det kan jeg vist godt regne ud..

-Rep

 

Du er meget aggresiv og ser ud til ikke at kunne tåle kritik.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Jan T said:

-Rep

 

Du er meget aggresiv og ser ud til ikke at kunne tåle kritik.

Hvis du læser hans "-rep", så er det ikke kritik. Jeg spørger venligt om han gider at formulere hans sidste argument, men i stedet får man en flabet kommentar lige tilbage i fjæset. Hehe, det jo også fair nok, men det beviser jo bare han ikke har noget ordentligt argument. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Montocarlos said:

+Rep 

Aktiv på servern.

Venlig.

Imødekommende.

Hjælper folk hvis han får muligheden.

Kan reglerne.

Har en bugatti.

 

- John 

 

3 minutes ago, TheRandomGamePlay said:

+rep

ser dig altid inde

venlig

 

9 hours ago, Kurdi Hurdi said:

+Rep

 

-Flink

-God ansøgning

-Følger reglerne

-siger til folk at hvis de failrp'er uden backseat moderating

 

12 hours ago, Vanja Klaus said:

+rep

  • Sjov at spille med
  • Kan reglerne
  • Lang og god ansøgning
  • Tror han er moden nok til at være staff

<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.