Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning TNT Jeg er dk


TNT JEG ER DK

Recommended Posts

Ingame navn: TNT Jeg er dk 


SteamID:  STEAM_0:1:37159152


IRL fornavn: emil og mit fulle nave er Emil.Thostrup.Madsen


Alder: 17 bliver 18.7/8 2017

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej det har jeg ikke men vil der meget grene prøve det tror det ville en meget fed oplevelse 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: er god til andre mennesker og vil sige jeg er meget moden af min alder og så går jeg maget op i RPen er god  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: har set lidt om det på YouTube men har ikke Arbejdet med det vil vill blive meget glad for at forlov til at lære det det ville blive en oplevelse  

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: jag synes jeg er meget god til at formuler mig skriftligt og på mic men kan nu best lig min mic er maget glad for min mic men kan også sagens skrive 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

mandag 15:15 til 00:00

tirsdag 15:15 til 00:00

onsdag 15:15 til 00:00

torsdag 15:15 til 00:00

fradag 15:15 til 00:00

lørdag 11:00 til 03:00

søngag 11:00 til 00:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: er god til at tage kritik bilver ikke nemt sur og vis folk snakker grimt til mig så går jeg og vis det er er i en sag med en ber jeg vedkommene om at snakke pænt  tak for at tage jer tid til at læse min Ansøgning :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt 

- jeg får ikke indtrykket af, at du oprigtigt gerne vil have jobbet. Du har ikke undersøgt hvad ULX er, udover blot at have set nogle videoer på YouTube

- mindes ikke, at jeg har set dig aktiv

- kort ansøgning, få lidt kød på og gør den interessant 

 

Held & lykke. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst The Monkey

-REP

- Har ikke det pæneste sprog brug Ingame.

- Ikke særligt meget aktiv.

- Meget kort ansøgning.

 

//CocaCola :=) Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.