Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lone Sørsen Staff-ansøgning


Lone

Recommended Posts

Hej jeg vil gerne fortælle lidt om mig selv :D

--------------------------------------------------------

Alder: 15 år

Steamid: STEAM_0:0:65610585

IRL navn: Tobias

Jeg går i 9 klasse

Server Rank: V.I.P

Steam navn:Pallepuha

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg.jeg har været købe admin på en server der hed ''Hot Shot Gaming'' men de var så glade for min hjælp at

jeg fik perm admin efter den ene måned 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Hvorfor jeg gerne vil være en del af ''Staff-teamet'' det er pga at jeg syntes det er en SUPER server men med mange players der ikke ved hvordan RP er ødelækker det oplevelsen for de andre så det vil jeg gerne forhindre Hvorfor jeg er mere kvalificeret en andre ansøger? Det ville jeg nok mene jeg er da jeg har været admin før og virkelig gør en indsats for at få ''folk,spiller'' til at få den bedste oplivelse på servern

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt har jeg været Admin før så ja jeg har noget erfaring til ULX men er self er det lidt lang tid siden så skal nok lidt i træning igen 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Om jeg er god til at formulere mig skrifligt... Jaa det tror jeg da :D men jeg vil altid heller bruge min mic hvis jeg har mulighed for det

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan for det meste spille fra 15:30 til 22:00 - 00:00 og kan jeg være på i

weekender Hver anden weekend skal jeg hjem til min far da min mor og far er skildt så der kan jeg ikke men ellers de andre ja :D

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nejj tror jeg ikke i har fået det meste at vide men i kan altid skrive en kommentar hvis der er noget i vil vide :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.