Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - madsmuz


madsmuz

Recommended Posts

Ingame navn: madsmuz


SteamID:  STEAM_0:1:35261073


IRL fornavn: Mads


Alder: 16

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været Supporter på en populær Arma 3 Roleplay server. Derfra kender jeg til at hjælpe folk med deres sager både i stress og ikke stresset. Jeg nød arbejdet der. Jeg har aldrig prøvet at være admin i gmod DarkRP.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af staff for at hjælpe andre mennesker. Jeg er en dejlig positiv person som er god til at holde hovedet koldt, sætte mig ind i andre folks perspektiver og derudfra bedømme sagerne. Jeg kan sagtens multitaske og bliver ikke nemt stresset. Jeg kan langt de fleste regler da jeg har spillet DarkRP i super lang tid.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt, har jeg ikke været Admin på nogle andre DarkRP servere, men har set ULX blevet brugt i nogle videoer jeg har set. Jeg er meget lærenem så det burde ikke være et stort problem at mestre.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Det synes jeg selv jeg er. Jeg bruger næsten min mikrofon konstant til at snakke med folk. Så er ikke en specialt genert person.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har fri fra skole omkring 14:30 hver hverdag. Så jeg kan komme på serveren omkring 16:00 til 22:00 om aftenen. I weekenden kan jeg være på en hel dag, medmindre der er noget Famillie tam-tam.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Som sagt er jeg en positiv dreng som ville elske at have et ansvar på en ordenlig server som Stavox. Derfor håber jeg at i vil tænke over min ansøgning.

 

Fortsat god dag!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.