Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning PapaHenni


✪Phantus

Recommended Posts

Ingame navn: PapaHenni TSS


SteamID: STEAM_0:0:48693437


IRL fornavn: Henrik


Alder: 13 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har tidligere været mod på en Darkrp server hvor jeg så sagde op da jeg fik for travlt. og det er ved at være et styk tid siden og nu spiller jeg på Stavox.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg mener jeg skal være medlem fordi jeg har lidt, men fin erfaring som admin og jeg er god til at holde hovedet koldt selv om folk kan finde på at kalde dig alt muligt unødvendigt pga. frustrationer.

Jeg taler altid ordenligt til folk og behandler dem som jeg gerne selv vil behandles.

Jeg er ikke bange for at håndtere mange ting på en gang og som sagt ordner jeg det gerne så alle går fra stedet i godt humør.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har en del erfaring fra den anden server som jeg var mod på, hvorpå jeg var mod i et godt langt stykke tid.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:Jeg bruger min mic allermest da det er nemmest at kommunikere på den måde, både hurtigt og korrekt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Jeg kan faktisk spille en del af tiden fordi at jeg ikke laver så meget i min fritid.

Mandag(1500 til 1800)

Tirsdag(1500 til 2100)

Onsdag(1500 til 2100)

Torsdag(1500 til 1730)

Fredag(1800 til Når jeg nu går i seng)

Lørdag(hele dagen)

Søndag(Når jeg står op til 2100)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke specielt nej, men folk er velkommen til at spørge hvis de ønsker at vide noget om mig.

 

-PapaHenni

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, MagnusDK101 said:

-rep

Har aldrig set dig før på stavox (Evocity)

Kort ansøgning

Ellers lyder du som en flink person :)

 

Mvh - MagnusDK101

Held og Lykke!!!

Det er også lidt tid siden jeg sidst har spillet, men jeg er begyndt at spille en del nu.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.