Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ozzi's Staff Ansøgning


Ozzi

Recommended Posts

Ingame navn: Ozzi

SteamID:76561198308157740

IRL fornavn: Ozkan Akdag

Alder:14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg var admin i en gmod server som lukkede af en grund som jeg ikke fik af vide den var ikke særlig god der var ikke meget rp så gad ikke være admin kunne bare ikke sige det til ham. Jeg har også haft en minecraft server med navn CrazyDaizyPvP den gad vi ikke have længere ingen kom og spillede inde på den så vi gav op og lukkede den fordi Vi ikke vil bruge penge når ingen spiller på den. Jeg købte også admin på en csgo hoejhus server med navn SL jeg stoppede med at spille csgo fordi kunne ikke holde mig væk fra stavox.

Hvorfor skal du være med staff-teamet: Jeg vil gerne være med staff teamet fordi synes at de gøre deres arbejde godt og jeg vil også være med dem og gøre noget godt og stoppe dem som bryder reglerne og snakker grimt og jeg vil også være en del af et stort community det vil sikkert alle men jeg er klar og vil gøre alt for dette rank vil meget gerne være en del af et stort community.

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er mere kvalificeret begrund af jeg føler alle reglerne og respekterer alle staffs og andre personer som spiller på stavox og kunne aldrig finde på noget sige/skrive grimt det havde jeg gjort men blev lidt sur på greenberg men jeg undskylder meget greenberg jeg blev bare sur håber du forstår mig. Jeg holder mig også kold i cases jeg bliver ikke sur jeg fortæller bare det der skete hvis det noget med cdm og en anden person siger det ikke var cdm og jeg stod ude på vejen så kan adminen skrive !visdeath Ozzi og han ser at jeg ikke lyver og ham der lyver får Ban.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX: Ja jeg har erfaring med ULX ved godt hvad jeg skal bruge i cases og har også lært nogen andre commands som stavox har siden alle det cases jeg har været i. Jeg havde også været admin inde på en gmod server og der har jeg lært commands. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive her men håber det nok

Synes du selv god til at formulere dig skriftligt, såvel du som mundligt bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes selv jeg er god til at formulere mig skriftligt. Ja jeg bruger min mic altid men når jeg træt bruger jeg den ikke men hvis jeg er i et case bruger jeg den altid. Min mic er ikke så god men man kan godt forstå mig i cases taler jeg altid højt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at komme på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på om weekenden.Mandag 15:00-18-00 Tirsdag 15:00-18:00 Onsdag 14:00-17:00 Torsdag 14:00-17:00 Fredag 15:00-18:00 Lørdag 8:00-18:00 Søndag 9:00-17:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg bor i Jylland i Aarhus nogen dage kommer jeg ikke på men det er i ferie tidspunkt fordi kan godt finde på tag til bio med min kæreste og venner i må have en god dag :D

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

-Følger ikke HELT skabelonen

-meget rodet ansøgning

-Svært at finde rundt i den

-Nogle af dine sætninger er svære at forstå

-Forsøg med en anden opsætning

-Lav lidt flere mellemrum

 

+Fin og lang ansøgning

+Venlig og opholder sig meget inde i byen

+Ser dig ofte

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper Albæk said:

-Rep

 

-Følger ikke HELT skabelonen

-meget rodet ansøgning

-Svært at finde rundt i den

-Nogle af dine sætninger er svære at forstå

-Forsøg med en anden opsætning

-Lav lidt flere mellemrum

 

+Fin og lang ansøgning

+Venlig og opholder sig meget inde i byen

+Ser dig ofte

 

 

Tusind tak, Jeg ved ikke hvad du mener med skabelonen men du har sikkert ret, Men tak min ven <33????????????

Link til kommentar
Del på andre sites

- rep

ser dig aldrig på servern

din ansøgning kunne godt være længere

vil sige det samme som Casper lidt rodet

synes det underligt du skriver " blev lidt sur på greenberg men jeg undskylder meget greenberg jeg blev bare sur håber du forstår mig. Jeg holder mig også kold i cases jeg bliver ikke sur" synes hellere du burde sige bliver næsten aldrig sur :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, Cereal said:

- rep

ser dig aldrig på servern

din ansøgning kunne godt være længere

vil sige det samme som Casper lidt rodet

synes det underligt du skriver " blev lidt sur på greenberg men jeg undskylder meget greenberg jeg blev bare sur håber du forstår mig. Jeg holder mig også kold i cases jeg bliver ikke sur" synes hellere du burde sige bliver næsten aldrig sur :)

 

Min ansøgning kunne være længere, Synes du burde skrive mere på din men det ikke noget vi skal skrive her.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 25/10/2016 at 11:26, Casper Albæk said:

 

On 25/10/2016 at 19:49, AWESOME MAN said:

 -REP

-rodet ansøgning 

-tro ikke helt på hvad du skriver

Det tygge sorte er spørgsmålet, Det tynde sorte er svaret og du kan også se det hvert spørgsmål er der en : så kommer svaret.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Kaninoz said:

-REP

  • Ikke moden nok.
  • Plager for meget.
  • Kan blive meget hurtig stresset.

Held og lykke. :D 

Ved ikke hvad i mener med plager? 

7 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

-Rep

Du har for travlt med at nå et mål.

Plager

/-Mic

mic hvad mener du med plager?

Link til kommentar
Del på andre sites

On 25. okt. 2016 at 19:13, Cereal said:

- rep

ser dig aldrig på servern

din ansøgning kunne godt være længere

vil sige det samme som Casper lidt rodet

synes det underligt du skriver " blev lidt sur på greenberg men jeg undskylder meget greenberg jeg blev bare sur håber du forstår mig. Jeg holder mig også kold i cases jeg bliver ikke sur" synes hellere du burde sige bliver næsten aldrig sur :)

 

Nej fordi jeg ikke bliver sur i cases men i rpen gør jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.