Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Casper Albæk


Benito

Recommended Posts

Ingame navn: Casper Albaek

 

 

SteamID: STEAM_0:0:173612109

 

 

IRL fornavn: Casper

 

 

Alder: 14 År

 

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg faktisk. Da jeg var mindre kunne jeg rigtig godt lide at spille Minecraft og jeg fik et job som admin/Co owner på en af mine venners server, hvor der mindst var 20-25 spillere Konstant, men til sidst var der bare for mange ting der skulle laves, så mig og min ven, skrottede det.

Det er ca. 3-5 år siden, og jeg har glemt det meste af de tools som en admin kan bruge.

Vi prøvede så senere på at få  serveren startet igen, men på det tidspunkt var Minecraft "yt". 

 

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?: Det at være en del af staff-teamet, er en rigtig god position, hvor man er med til at gøre en forskel, som fx. at være med til at gøre Danmarks bedste server ENDNU bedre og så at admins generelt, har et rigtig godt forhold til hinanden og spillerene. Hvis du er det mindste i tvivl om noget, spørger du dem bare og du får et pænt svar og et pænt "fortsat god dag". Det vil jeg rigtig gerne være en del af og ikke mindst, hjælpe folk, hvis de nu skulle være bare det mindste i tvivl.

Det er fedt at en der har et mindre rang, bliver respekteret af dem af højere rang.

 

 

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Det at jeg selv skal vurdere mig, giver god mening, da jeg selv synes at jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg allerede har været Administrator og det at jeg er 14 år, vil sige at jeg har masser af tid til at fx. lære nye mennesker, lære at tale i et ordenligt og tydeligt sprog og stadig holde den gode tone, lære at opføre sig ordenligt, selv i de mest fjollede situationer eller bare generelt   opføre sig ordenligt overfor andre mennesker. 

Jeg skal snart finde mig en uddanelse, hvilket vil sige at jeg kommer til at skulle lave en masse lektier og lære en hel masse nye ting, som jeg måske/måske ikke, skal bruge på serveren. 

Jeg er rigtig lærenem og hvis jeg skulle være så heldig, vil jeg stå med åbne arme, uanset hvad serveren nu bringer af opdateringer, Events Ect.

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har faktisk kigget lidt på YouTube og lært en lille smule igennem det, men hvis det er et krav, kan jeg jo selvfølgelig lære det.

 

 

 

 

Synes du selv at du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt og bruger du ofte din mic?: Jeg skriver næsten kun hvis jeg skal adverte ting eller hvis jeg nu skal pm men ellers bruger jeg altid min mic, hvis jeg kan komme til det, da det er både hurtigere og meget nemmere at formulere eller hjælpe andre spillere med eventuelle spørgsmål. Jeg får snart en ny mikrofon, som gør det meget nemmere at forstå og høre hvad jeg siger, da min stemme svinger meget fordi den er i overgang.

 

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Jeg har mulighed for at være på serveren på følgende tidpunkter.

Mandag: 15.50- 20.00

Tirsdag:  14.50-19.30 

Onsdag: 17.00-20.30

Torsdag: 15.50- 20.00

Fredag:  15.50- 20.00

Lørdag + søndag: 13.00-20.00  

NB! Tiderne kan variere og hver anden weekend har jeg ikke mulighed for at være på.

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej Egentlig ikke, men hvis i har lyst kan i jo bare spørge mig ;D

 

 

 

 

HÅBER PÅ DET BEDSTE

Kys og Kram

Casper

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, MagnusDK said:

@Kaninoz Hvorfor har det noget at gøre med hans Ansøgning "At han er blevet bannet"?

Hvis du kan og følger reglerne, ville du ikk blive banned. Han har tydeligvis brudt reglerne, og det skal man jo overhovedet ikke som staff, ikke engang som civil.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.