Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lkboy AK81's mod ansøning


Dipsy. :3

Recommended Posts

ingame navn:Lkboy Ak81 
SteamID: STEAM_0:0:122407828
IRL fornavn: Lucas Klein Hansen
Alder: 13 År

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej men i andre spil har jeg haft mod admin owner osv.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er dov. ordblind men det giver mig en lille udfordring. jeg kan godt lige at lave event's og andre ting med spillerne. og jeg kan godt lide at lave sjov med admin og lidt med spillerne.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg har ikke været mod/staff før i/på gmod.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er jo ordblind så det give mig nogen udfordringer skriftligt. Men mundtligt  vil jeg selv sige at jeg er god til mundtligt. Min mic jeg har en Studio mic så den er ok.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg bruger meget af min tid på stavox og jeg kan næsten være på altid. i hverdagene. Fra Kl. 16,00 til 23,00 i weekenderne kan jeg være på til ca. 3,00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg kan godt lide at møde nye mennesker.

 

 

 

Hvorfor vi skal vælge dig som mod" kan f.eks. indeholde: Jeg kan godt lide at spille gmod har været i jail et par gange. Så jeg kender ca. Jail tider og ban.

 

Info omkring dig selv" kan f.eks. indeholde: jeg har ingen afaring på gmod. Jeg har et godt forhold til mod's staff's osv.

 

Ps. jeg kommer nok til at spille mest som Go on duty. færdig Tak til den staff der læser dette. og husk jeg er ordblind.Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.