Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning - Raxsodk


Raxsodk

Recommended Posts

Ingame navn: mit íngame name er raxsodk fordi jeg hedder Oscar og jeg prøvede at vende det om og så kom racso men så prøvede jeg mig med et x og det blev til raxso og dk for Danmark


SteamID: STEAM_0:1:148043978


IRL fornavn: Oscar
Alder: 12 har helium stemme men jeg synes selv at jeg er meget god til at vælge det rigtige valg og jeg er også den klogeste i min klasse

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej ikke rigtigt men jeg har været head-admin på en minecraft server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg er klog god til at lytte og jeg kan holde en god tone selv om folk fx sviner mig til. hvis en siger fuck den her server så spørger jeg hvorfor siger du da det? og spørger indtil hvorfor han siger det og så siger jeg også når men jeg er nød til fx at jaile dig.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej som jeg har sagt har jeg desværre ikke haft mulighed for, det her er min første gMod server jeg måske bliver staff på

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja det synes jeg, jeg er ikke god til at skrive i hånden men jeg er den bedste til PCer i min klasse og ja har en mic skriver kun vis folk ikke kan høre hvad jeg siger eller vis jeg skal skrive til folk på hele servern så skriver jeg.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: har både weekenden og mandag torsdag fredag, tirsdag er jeg til sprang gymnastik så kommer først på klokken 18:30 cirka og onsdag er jeg til spejder men kan godt komme på omkring klokken 16:00 til klokken 18:00 men ofte lidt tidligere

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:ja lidt jeg har spillet her i 40 timer det lyder ikke af meget som andre har men jeg har bare lige pludselig haft lyst til en masse gmod så derfor har jeg omkring 80 timer på gmod. grunden til at jeg vil være staff er at jeg ikke kan lide når folk ikke overholder reglerne, jeg ved jo at man ikke kommer til at kunne spille rp hele tiden men så for andre da et godt grin, det kan jeg godt ofre lidt tid på, men ellers nej det tror jeg ikke men vis i vil have mere at vide så skriv til mig jeg har også en skype som i må få hvis i skal bruge den.

 

jeg har været jailed så kender jail tiderne men de gange har staffene været meget søde og derfor siger jeg også bare ja det er helt fint det er mig der har gjort noget galt så derfor siger jeg også bare ok hvis jeg bliver jailed og jeg elsker når folk er søde igen derfor er det vigtigt at være sød som staff. jeg kommer nok mest til at spille on duty så folk kan kalde på mig og jeg kommer med det samme :)

 

tak for muligheden for at skrive den her ansøgning og tak for den gode oplevelse som jeg allarade har haft på stavox kontakt mig på steam hvor jeg hedder raxsodk hvis jeg bliver ansat/andet

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Raxsodk said:

Ingame navn: mit íngame name er raxsodk fordi jeg hedder Oscar og jeg prøvede at vende det om og så kom racso men så prøvede jeg mig med et x og det blev til raxso og dk for Danmark


SteamID: STEAM_0:1:148043978


IRL fornavn: Oscar
Alder: 12 har helium stemme men jeg synes selv at jeg er meget god til at vælge det rigtige valg og jeg er også den klogeste i min klasse

 

 

 

 

-rep 

 

- Alt for meget unøvendig information.

- Ikke godt stillet op.

- Har slet ikke set dig på serveren. (Rockford)

- Lyder ikke særlig sød, men det kan bare være personligt ment.

Link til kommentar
Del på andre sites

NEUTRALT REP

-Har ikke set dig så meget

-Virker sød nok

-Fin ansøgning

-Lidt kort

-Prøv en anden opstilling på din ansøgning

-Flink overfor andre

-Prøv at spille på begge servere (ikke at jeg selv gør det, men bare til en opfordring)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 23/10/2016 at 18:40, Raxsodk said:

 

og hvorfor synes du ikke jeg virker sød hvad er det?

du har rat til at have din mening men jeg vil gerne vide hvorfor

 

 

Det er simpelthen, fordi at du bare ikke lyder alt for sød, hvis du nu blev admin, man skulle næsten tro at du kun ville bruge admin krafter til personlige fordele, i forhold til hvad din ansøgning viser, men det er bare mig! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hverken det at du er den klogeste i din klasse, eller at du har en helium stemme, ændrer ikke det store.

Derudover synes jeg din ansøgning er MEGET rodet og meget uoverskuelig.

Hvorfor skulle vi vide hvordan du kom på dit navn? 

 

Meeeeen, wait for it!?

HELD OG LYKKE!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

tak for rep selvorm det måske ikke alle sammen er gode om mig

 

15 hours ago, Kamikaze said:

 

Det er simpelthen, fordi at du bare ikke lyder alt for sød, hvis du nu blev admin, man skulle næsten tro at du kun ville bruge admin krafter til personlige fordele, i forhold til hvad din ansøgning viser, men det er bare mig! ;)

det er din mening så bare tro det men kan altså også være alvorlig

så det betyder ikke at jeg vil bruge dem på mig

 

On ‎25‎-‎10‎-‎2016 at 09:35, Casper Albæk said:

NEUTRALT REP

-Har ikke set dig så meget

-Virker sød nok

-Fin ansøgning

-Lidt kort

-Prøv en anden opstilling på din ansøgning

-Flink overfor andre

-Prøv at spille på begge servere (ikke at jeg selv gør det, men bare til en opfordring)

 

skal nok spille på dem begge

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst The Monkey

-REP

- Har ikke set dig inde på nogle af serverne 

- Du joinede forummet for ikke særligt lang tid siden.

- Uoverskuelig ansøgning.

- For ung ifølge min mening

- Du virker meget selvoptaget 

 

//CocaCola :=)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Fr0sty™ said:

-REP

- Har ikke set dig inde på nogle af serverne 

- Du joinede forummet for 20 timer siden.

- Uoverskuelig ansøgning.

- For ung ifølge min mening

- Du virker meget selvoptaget 

 

//CocaCola :=)

ved ikke hvad du mener me selvoptaget men forklar mig hvorfor?

øhm nej jeg joinede ikke for 20 timer siden

ok så sig at jeg er ung

jeg har heller ikke set dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst The Monkey

@Raxsodk Du skriver du er den bedste i din klasse. (For mig virker du meget selvoptaget)

Btw jeg spiller jeg nærmest kun evovity, Jeg har aldrig mødt dig inde på serveren. Du er 12 år gammel og ifølge min mening er du for ung, Som sagt har du kun spillet herinde i 40-80 timer inde på serveren. 

 

//CocaCola :=)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Fr0sty™ said:

@Raxsodk Du skriver du er den bedste i din klasse. (For mig virker du meget selvoptaget)

Btw jeg spiller jeg nærmest kun evovity, Jeg har aldrig mødt dig inde på serveren. Du er 12 år gammel og ifølge min mening er du for ung, Som sagt har du kun spillet herinde i 40-80 timer inde på serveren. 

 

//CocaCola :=)

ja men det er bare for at sige at jeg er god til at tage de rigtige valg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst The Monkey
1 minute ago, Raxsodk said:

ja men det er bare for at sige at jeg er god til at tage de rigtige valg

 

Jamen, du skriver du er den bedste i din skole?? Er du den bedste fagligt eller har jeg forstået det forkert!

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, Vanja Klaus said:

-REP

  • Har ALDRIG set dig inde på serveren.
  • Ret kort ansøging.
  • Tror ikke du kan tage ansvaret.

igen jeg har heller ikke set dig

ok vis du synes den er kort

ok hvis du tror jeg ikke kan tage ansvaret så tro det for jeg ved at jeg kan

15 minutes ago, Blob said:

Neutralt rep

 

- Lidt kort ansøgning.
- Synes du er lidt for ung.
- Har kun set dig få gange ingame.

// Blob

ok hvis du synes den er kort. det er din mening

ok så synes at jeg er ung alle har deres mening

ok så du har set mig et par gange men du ved ikke om jeg spiller imens du ikke er på.... ellers ville det være lidt klamt

Link til kommentar
Del på andre sites

@Raxsodk

 

Jeg har læst din ansøgning igennem. Og der kunne godt være nogle bedre ting til den. Men det er ikke problemet i din ansøgning. 

 

Problemet ligger i, at hver gang nogle kommentere på din ansøgning. Vælger du hurtig at tage din hårde facade op, og forsvare dig selv. Du lytter slet ikke til hvad de skriver. Det synes jeg på en måde, er lidt slemt. Der er måske en grund til, at de skriver, som de gør. Og som jeg læser på det. Har det intet ondt blod med sig. Men bare gerne vil hjælpe dig. 

Hvis du gerne vil være staff eller måske noget helt anden. Skal du kunne tage noget kritik. Kritik er på ingen måde dårlig. Det er kun med til at gøre dig bedre i nogle ting. Så nyttet det ikke noget. At du hurtig smider alt det kritik væk.

 

Synes du skal tænke over det kritik de skriver. Og tage det til dig. På den måde, viser du. At du kan blive en god staff engang. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.