Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøning - Jack Mount


Miklo

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Jack Mount
SteamID: STEAM_0:1:51378057
IRL fornavn: Emil
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: jeg har Admin Headadmin og superadmin erfaring på flere server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes jeres spillere er gode men har nok brug for en ekstra hånd til hjælp. jeg vil lave en admin case sådan at jeg starter med at spørger ham der kaldte admin om hvad der er sket men først tager jeg ham op på taget eller væk for de andre så når jeg har spurgt den ende så for jeg den anden der hen og spørger hans side af promblemet og hvis de har hver deres mening skal jeg have beviser hvis ikker putter jeg dem tilbage og lader som om intet. Jeg er god til at klare admin case's og alt sådan nogen jeg kan også hjælpe med andre forskælige ting

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  hvis ULX betyder !goto og alt det så lidt med kan stadig godt lær

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg kan tale og alt sådan noget skriv kun hvis min bror larmer jeg for klare mig godt og formulere tit mine sætniger hvis de ikke forstår

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Weekenderne: for kl 9-10 til 22,30 nogen gange kl 01,00 om natten

Mandag: 16:30 - 21,00

Tirsdag 16:30 - 21,00

Ondsdag 16:30-21,00

torsdag 16:30 - 21,00

fredag 16,30 - 23,00 nogen gang 01,00 om natten

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: det kan godt være jeg har være bannet et par gange men jeg skal nok tage mig sammenog læse reglerne

jeg kan godt blive stresset men det er kun hvis folk lyver men det er meget sjældent:) PS ELSKER AT HJÆLPE MENNESKER

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.