Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Phillip


Phillip

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: 

Phillip

 

SteamID: 

STEAM_0:0:91522258

 

IRL fornavn: 

Phillip

 

Alder:

Jeg er 14 år, Fylder 15 D. 20/02.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har meget erfaring med adminstrative jobs inden for communitys, jeg har haft en CSGO - Server kaldet Ragnarok (Danmarks største Jail server for en periode) Jeg har også haft min egen CSGO Minigame server. Dog Engelsk server også har jeg haft et par Minecraft servere da jeg var mindre, Så jeg kender rigtig godt til de der situationer hvor man skal holde hovedet koldt og ikke gå amok, og sørge for at snakke pænkt til andre mennesker.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?:

Jeg er meget online på serverne (Evocity mest) Jeg har set mange gange at i nattetimerne hvor der ikke er noget staff online, der om natten. Om natten er det også der hvor folk bryder flest regler (Jeg er typisk online hele natten til morgen tidlig.) + Jeg har også kendskab til ULX Commands + Jeg har erfaring i adminstrative community spil. Og jeg kender reglerne. :) 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har kendskab til ULX commands, er online natten lang jeg har god erfaring med sådan nogle jobs. Jeg vil ALTID tage cases før RP!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har kendskab til ULX Commands, Alle de der goto, xban, osv. Så ja jeg har kendskab til ULX commands :)

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt?:

Ja jeg er lige så god til at formulere mig selv skriftligt som mundligt, jeg har også styr på grammatik.

 

Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger altid mic jeg har endu ikke selv været udefor hvor jeg kun har skrevet mens jeg spillede på Stavox

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:  

Hverdage: 14 - 22/23

Weekend   24 - 24 (Dog vil jeg ikke tro jeg kan være vågen så længe men i ved vel hvad jeg mener hvis ikke =    :D)

 

 

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Har mulighed for at være på ALLE dage, jeg har sport Mandag, Tirsdag og Torsdag det er mellem kl 17-19 de dage. ;)

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Næhh, Men i er velkomne til at skrive hvis der er noget i vil vide om mig! Så fyrer i bare løs! :D Lille stiknote (Jeg optager hele tiden så jeg har altid video på det hvis jeg bliver moderator! :))

----------------------------

Ihvertfald så må i have en MEGA god dag allesammen! 

 

- Mvh Phillip

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Glymse said:

Det var altså borna som ejede RAGNAROK!!!! For jeg spillede der inde i lang tid

Glymse jeg er medejer, Jeg har betalt for den sammen med ham! Men sjovt at du har spillet derinde nu når du siger det tror jeg godt jeg kan genkende dig. Men Borna har stået for koderi, og sådan nogle ting jeg har bare betalt og været der inde. :-) Som 2. Ejer :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.