Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning af Artex


Artex

Recommended Posts

Ingame navn: Artex


SteamID: STEAM_0:1:29764061


IRL fornavn: Jeg hedder Micklas


Alder: Jeg er 12. Min fødselsdato er d. 21 Jan.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været mod på Artex!


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg føler selv jeg kan finde ud af RP, jeg elsker og spille RP på serveren.  jeg er aktiv på serveren og kan alle reglerne


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX: Ja jeg kan huske nogle få ulx Commands fra Artex


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg er rimlig god til at formulere mig skrifligt, og mundligt. Ja jeg bruger altid min mic


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan altid være på men kun meget lidt om Onsdagen da jeg går til FDF.
I weekenden kan jeg være oppe til 22:00 - 02:00


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg hygger mig tit med Vennerne i min fritid. Og så går jeg selvfølelig i skole.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, EDDY said:

Til @Artex

 

Du skriver du var mod inde på Artexserver. Kan du ikke nævne din overorden. Det kunne være spænde, at vide hvem det er. 

 

Og Artex har også kørt med købe-mod. Var du en af dem?

 

- Din EDDY

Til @Eddy

 

Ja den gang jeg var Mod inde på Artex. Der var du jo Head admin ved jeg så ikke om du stadigvæk er :D

 

Nej jeg har ikke købt mod. Jeg har altid været imod købe mod!

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Artex

 

Du skriver, at du var mod inde på Artex dengang jeg var Head admin.

 

''Ja den gang jeg var Mod inde på Artex. Der var du jo Head admin ved jeg så ikke om du stadigvæk er :D''

 

Nu er det næsten et år siden, at jeg var Head admin inde på Artexserver. Og som Head admin, var det ens job at ansætte mod dengang. 

Jeg menes ikke jeg har ansat nogle ved navn @Artex. Og jeg havde et krav om dengang, at man skulle være 14 år, før man kunne blive staff. Så jeg ville på ingen måde, havde ansat dig. Så det virker lidt underligt?

 

 - EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Artex

 

Tror næppe at Boobie har ansat dig som mod. Da vi hævde vores aldergrænse på 14 år. For at blive mod inde på serveren. Jeg kan heller ikke huske en mod ved navn Artex. Så det burde ikke kunne lade sig gøre. - Sorry to say. 

 

- Eddy

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.