Hop til indhold
Stavox

[Afslået] STAFF ANSØGNING - Søren Ryge


Søren Ryge

Recommended Posts

 

Staff Ansøgning – Søren Ryge

 

Ingame navn: Søren Ryge

SteamID: STEAM_0:1:60706402

IRL navn: Martin Junker

Alder: 12 (F-dag 13/2)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

 

Ja, Jeg har været admin på flere Minecraft servere og har ejet en med min bror tidligere. Jeg har været staff i Senox community hvor de havde en Minecraft server hvor jeg hjalp med at bygge. Så har jeg været admin på en yderst populær server i CS-GO ved navn Fish Food Alla Coziva. Serveren var meget tit fuld og fik størstedelen af min erfaring. Serveren lukkede desværre da at ejeren skulle have en lejlighed og ikke havde råd til at holde den oppe.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

 

Jeg skal være en del af staff – teamet pga. jeg syntes at det er et fedt community og jeg brænder for at spille på serveren. Jeg Spiller omkring knap og nap 25- 30 timer Gmod på Stavox Ugentligt vis ikke mere. Jeg skal også være en del fordi jeg har flere gange oplevet fail rp tidligt om morgenen hvor der for det meste ikke er nogle staff online. Der kunne jeg spille en vigtig rolle, da jeg har mulighed for at være på de tidspunkter i weekenderne!

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

Jeg er mere kvalificeret pga. jeg har meget erfaring med Stavox Har spillet det meste af hvad jeg har spillet gmod. Kender mange staff, og andre personer ingame. Jeg har intet problem med at gå Staff – On – Duty, vis der jo selvfølgelig er brug for det. Jeg er 110 procent indstillet på at min ”arbejde” kommer før mit RP. Jeg ville også Gå 367% All in på cases . Jeg er helt fortroligende med at en case kan vare optil en halvtime. Jeg kvalificerer mig bedre end andre ved at jeg har spillet (517 timer på stavox lige nu hvor jeg skriver ansøgningen J

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX

 

Nej, det må jeg ærligt skuffe jer med, men jeg kan et par af det hyppigste commands fx. ”!armor (navn) (antal) !hp (navn) (antal) !goto (navn) !bring (navn) !returnweps (navn) osv….. Jeg er ret lære nem så det ville ikke være det helt store problem at lære alle sammen. Jeg har et par venner som også er staff som jeg jo håber vil kunne hjælpe mig vis jeg har et problem!

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

 

Jeg syntes selv at jeg er OK til at stave selvfølgelig smutter det en gang i mellem med en stave ejl. Jeg taler flydende dansk, Jeg kommer fra landet så jeg kan fx. Finde på at sige ”æ” stedet for ”en” eller ”jen” Stedet for ”en”. Når man vælger mig skal man da have hele pakken du! xD Jeg bruger altid min mic medmindre jeg skal spørge om noget skriftligt som en PM eller en ADVERT.

På hvilken tid har du mulighed for at være på?

BTW det her er de seneste tidspunkter jeg har mulighed for at være på J

Mandag: 15.00 – 18.00(fritids aktivitet) – 21.00

Tirsdag:  15.00 – 18.00 (fritids aktivitet) – 21.00

Onsdag: 16.00 – 17.30 (Sport) 19.00 - 21.00

Torsdag: 15.00 – 21.00

Fredag: 15.00 - 01.00

Lørdag: 15.00 – 01.00

Søndag: 15 .00 – 21.00

Jeg er for det meste hjemme ved min far hver anden weekend hvor jeg så desværre ikke har mulighed for at spille.

 

Andet relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

 

Jeg er moden af min alder. Jeg kan godt lide at spille computer med mine venner i min fritid. Min mor of far er skilt. Min far bor på en gård hvor jeg har en havetraktor og en crosser som nyder meget at lave ved osv.

TAK! Fordi DU gad at læse den her lille ansøgning som jeg har sidder og smækket sammen her.

 

 

 

-Søren Ryge

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Batmayn said:

Det vil højst sandsynligt ikke være muligt i en uge, hvor det står på skole, lektier, fritid osv, hvorimod vi jo lige har haft ferie. Derfor synes jeg ikke at det er muligt i en skoleuge. 

Det har du nok ret i :) Tak fordi du henvendte dig vil lige ændre det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, AWESOME MAN said:

-REP den er mega fed ansøning men du kan godt være med led så -REP -REP -REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP! :)

Helt iorden :3

21 hours ago, AWESOME MAN said:

 

 

8 minutes ago, THEJUMP said:

+REP

-Mega fed at spille med, selvom jeg lige har mødt dig

-Kender reglerne

 

-Papa Henni

TAK M8 ilm :3

Link til kommentar
Del på andre sites

22 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

-Rep

Træls

Irraterende

Noob

Grim

Lugter

-Rep

Ikke iorden.

Alle hader @Søren Ryge og ingen magter dig.

 

+Rep

Magter dig stadig ikke <3

Flink

Sjov

Nice

Noice

Sjov

Kan reglerne

Moden

Måske lidt for und.

TAK<3  (Magter sgu heller ikke dig xD)

20 hours ago, Ozzi said:

+REP

SMUK

FLINK 

RYGER MEGET 

Tak :3 Din frækkert 

16 hours ago, *VIP* DK said:

+rep

-flink

-holder reglerne 

-aktiv

 

HELD OG LYKKE!!!????

Mange TAK! :3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.