Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning af Dritex


Dritex

Recommended Posts

Ingame navn:

 Dritex

 

SteamID:

 STEAM_0:0:57467946

 

IRL navn: 

Johan

 

Alder: 

15

 

Har du tideligere erfaring med administrative jobs i et spil-community?:

 ja, jeg har erfaring som et staff. Jeg har kun været staff på en server, men det var over en længere periode. På den server jeg var staff på, nåede jeg ranken T-Admin.

Serven jeg var staff på havde nogle gode og dårlige perioder med spiller-antallet. Inden jeg sagde op var der en dårlig periode, Så jeg prøvede at løse problemet med at holde regelmæssige events, men det hjalp ikke for serven havde mistet sin ånd. der gjorde at spillerne ikke gad spille der mere. Til sidst kunne jeg godt se at jeg ikke kunne gøre noget for serven mere. Så jeg valgte at sige op da jeg også selv mistede ånden for serven.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end de andre ansøgere?:

 Jeg har en god erfaring omkring hvordan man håndtere spillere under en admin sag og når der ikke er en sag. jeg vil holde mit hovedet koldt, så jeg ikke begår en fejl. Jeg synes der altid skal være en ordenlig tone på serveren og det er noget som jeg ligger stor vægt på. Som spiller selv ved jeg det er ikke rart, når folk ikke ved hvordan man taler pænt. Som staff medlem vil jeg altid sørge for den bedste spille oplevelse. Jeg vil meget gerne have det sjovt samme med alle spillere, men hvis man bryder reglerne så stopper legen med det samme. Reglerne er lavet så alle får den bedste spille oplevelse.

Hvis jeg ser f.eks. en base som ikke følger alle reglerne, vil jeg hellere fortælle vedkommende at der er en fejl i basen, end at bare straffe dem med det samme. Dog vil jeg også være helt sikker på vedkommende forstår sin fejl og gerne vil rette op på den. jeg er en aktiv spiller jeg har kun spillet på Rockford mappet, fordi jeg bedst kan lide det. Men jeg kender også Evocity. Jeg vil med stor glæde hjælpe spillere, som har misforstået en regel eller har en spørgsmål.

Jeg vil ikke efterlade en halv færdig sag. Når jeg er igang med en sag vil jeg gøre den færdig. Så når jeg er færdig med sagen har jeg selv et krav om at begge parter er tilfredse med det endelige resultat. Under en sag vil jeg altid høre begge sider af historien, så jeg kan danne mig et billed. Hvis begge siger to forskellige historier, må jeg dykke dybt i det.

 

Har du kendskab og/eller tideligere erfaring med ULX?: Jeg kender ULX og har brugt det. Dog har jeg allerede lagt mærke til en command som jeg ikke kender. Den vil jeg meget gerne lære og kunne forstå den.

 

Synes du selv at du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Ja, jeg synes min formulering er accepttabel. Jeg bruger altid min mikrofon når jeg taler med andre spillere. Hvis de er ude af min rækkevide må jeg bruge /ooc hvis det ikke er RP relateret og /advert når det er RP relateret.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. være på i weekenden? 

For mit vedkommende kan jeg ikke sige hvad tid jeg kommer på om hverdagende. Det kommer helt an på om jeg har mange lektier for eller ej. Dog kan jeg sige hver tirsdag får jeg fri 16:40 og så mangler jeg også lige en bus tur. Jeg har selv valgt at have fri 16:40, for jeg spiller bakset lige efter skole den dag. Der vil være nogle lørdage hvor jeg skal i skole og nogle mandage hvor jeg ikke skal i skole. Til sidst vil der også være nogle hele weekender hvor jeg skal besøge min far i england, men det er ikke så tit.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide? 

Ja, til dem som er nysgerrige hvilken skole jeg går på er det Herlufsholm kostskole.

 

Mange tak for du ville læse min ansøgning.

Alle er velkomme til at skrive en kommentar om hvad de synes og om jeg mangler noget.

Hvis i har nogle spørgsmål så stil dem i kommentaren.

 

Mange hilsner fra Dritex - Johan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.