Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning Kurtt


Kurtt

Recommended Posts

-Ingame navn: Kurtt

 

- SteamID: STEAM_0:1:56458605

 

- IRL fornavn:  Kenneth Polle Sindlev Sørensen

 

-Alder: 14 bliver 15 d. 15/12

 

-Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere erfaring med adminstrative jobs i CSGO det varede omkring 2 måneder tror jeg :D

 

-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? jeg synes jeg skal være en del af staff teamet fordi jeg gerne vil være en der kan hjælpe folk med deres problemer når der ikke er så mange staff på evocity (synes jeg)

 

- Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg kan slappe af i en presset situationer og kan holde hovedt koldt 

 

-Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg har brugt det lidt men er lære hurtigt og kan nogle af de basic ting som !bring !goto !cb !jail

 

-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? synes selv jeg er okay til at formulere både skriftligt og sprogligt

 

-Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger ofte min mic

 

-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har mulighed for at være på stort set helle weekenden og i hverdagene har jeg mulighed for at være på 16:05- 21:00 ca. på nær Onsdag og Torsdag der kan jeg fra 15:00- 21:00

 

-Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej synes ikke der er andet relevant info i skal vide om mig

 

tak fordi i tog jer tid til at læse min andsøgning i må have en forsat god dag/nat :D 

 

Hilsen Kurtt

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Polle said:

-Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin/head admin på en csgo server

hvor jeg selv mener jeg var den eneste der ikke abuset :D

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med du var den eneste der ikke abuser da det var min server? tror jeg godt vi kan blive enige om ikke helt er sandt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, Philip commend4commend said:

Jeg forstår ikke helt hvad du mener med du var den eneste der ikke abuser da det var min server? tror jeg godt vi kan blive enige om ikke helt er sandt.

 

du var owner ikke admin mente admins abusede talte på intet tidpunkt om owner :D

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Polle said:

du var owner ikke admin mente admins abusede talte på intet tidpunkt om owner :D

"Ja jeg har været admin/head admin på en csgo server

hvor jeg selv mener jeg var den eneste der ikke abuset :D"

Hmm hvad mener du? Hvor står der du mener admins og ikke andre? 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Philip commend4commend said:

"Ja jeg har været admin/head admin på en csgo server

hvor jeg selv mener jeg var den eneste der ikke abuset :D"

Hmm hvad mener du? Hvor står der du mener admins og ikke andre? 

nu har jeg bare lavet om på det igen igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.