Hop til indhold
Stavox

Opsigelse


John

Recommended Posts

Hej Stavox spillere!

 

Tiden er kommet til en stor beslutning. En masse ting er sket i mit liv, med diverse ting som familieproblemer, uddannelse og stress har taget over. Derfor har jeg valgt at sige op midlertidligt, som træder i kræft med det samme. Men bare rolig, DyNATO lader ikke Stavox dø. Alt forbliver som normalt, bare mig uden rank osv. Stavox er i DyNATO's trygge hænder, og skal nok blive bedre og forblive et godt community at forholde sig til. Jeg er ked af det jeg skal sige farvel så hurtigt, og håber at komme tilbage på senere tidspunkt.

 

Jeg håber Stavox det bedste fremover.

 

- John.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej John.

 

Trist at høre at du forlader Stavox. Men en beslutning er en beslutning. Vi har haft mange gode tider sammen med dynato på teamspeak og meget mere :)

 

Jeg håber du snart bringer dig tilbage i Stavox's hænder.

 

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, fallu said:

Hej John.

 

Trist at høre at du forlader Stavox. Men en beslutning er en beslutning. Vi har haft mange gode tider sammen med dynato på teamspeak og meget mere :)

 

Jeg håber du snart bringer dig tilbage i Stavox's hænder.

 

-fallu

 

Gode stunder :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.