Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - BoostedAnimal :3


BoostedAnimal

Recommended Posts

Ingame navn: BoostedAnimal


SteamID: STEAM_0:0:45197944


IRL fornavn: Magnus


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har tidligere haft min egen minecraft og css server jeg havde min css server i godt 2 måneder og min minecraft server i ca 4-5 måneder så jeg har skam lidt erfaring med administrative jobs :D serverne lukkede pga intaressen for serverne blev mindre og mindre så jeg valgte at lukke dem ved at stoppe med at betale for dem, da de ikke blev brugt længere kun af mine venner og jeg og ikke blev særlig porpulær:|.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan både være seriøs og sjov, jeg kan godt behandle mine venner som en normal person i seriøse episoder som i cases. Og så er jeg utroligt positiv så længe der ikke er nogen der har pisset mig af :D jeg har et meget fint sprog hvor jeg godt kan holde de grimme ord i mig når folk sviner mig til :P jeg kan også de fleste regler. Mit mål er at kunne hjælpe serveren så meget som muligt på den gode måde :D;)  jeg har også spillet darkrp i ca 250 timer på stavox så jeg har spillet ca 2/3 af mine gmod timer på stavox :D jeg kan sagtens klarer en case hurtigt og rigtigt :D Jeg er også en meget moden person i forhold til at jeg kun lige er blevet 15 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej Desværre! jeg vil dog sagtens kunne lærer det med tiden som jeg håber på at gører hvis jeg blir staff :D men jeg lærer det vel med tiden hvis jeg blir staff

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv jeg er god skriftligt og mundligt til dansk og jeg snakker nærmest hele tiden! jeg bruger min mic hver gang jeg rper eller skal fortælle nogen noget self! :D 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har ikke mulighed for at være på om mandagen og næsten ikke onsdagen fordi jeg går til fodbold og programmering i fritiden :P men nogengange er fodbold kampen ændret så det kan variere men det kommer ikke til at vare længere end 1 måned inded sæsonen slutter så jeg har tid mandag og onsdag så inded længe har jeg massere af tid til at være staff på serveren :D 

 

Tider jeg kan spille om ugen :D 

* Mandag : 14:30 - 22:00 fodbold træning 16:45 - 18:00 og så programmering 18:55 - 21:40

* Tirsdag : 14:30 - 22:00

* Onsdag : 15:15 til ??? fodbold kampe

* Torsdag : 13:00 - 22:00

* Fredag : 13:45 - selv bestemme :D

* Fredag : Fra jeg står op - Til jeg går i seng

* Lørdag : 09:00 - Til jeg går i seng

* Søndag : Fra jeg står op - 22:00

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg kører med aviser hver dag undtagen søndag de tar max 30 min at kører så det gør ikke nogen forskel :D Der er ikke ligefrem mere om mig men jeg vil bare sige tak for at jeg får chancen for at ansøge om staff på jeres server :D held og lykke til alle :D Jeg håber vil vælge mig, Det vil i ihvertefald ikke fortryde ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.