Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning Kurtt


Kurtt

Recommended Posts

Ingame navn: Kurtt. 
-SteamID: STEAM_0:1:56458605

 

-IRL fornavn: Kenneth Polle Sindlev Sørensen

 

-Alder: 14 fylder 15 D. 15/12

 

-Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har tidligere erfaring med adminstrative jobs i CSGO

 

-Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? fordi jeg syne sikke der er nok aktive staffs så ville gerne være staff så der er nogen der er aktive stort set hele dagen

 

-Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er aktiv, har tidligere erfaring, lytter til hvad andre personer har at sige.

-

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja en smule kendskab har jeg ellers er jeg meget lærenem.

 

-Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger altid min mic, og har styr på det.

 

-På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:jeg har mulighed for at være online hele weekenden og i

hverdagen kan jeg efter skole som er 16:00 og 13:30.

 

-Anden relevant information omkring dig, nej har ikke rigtigt andet jeg synes i skal vide :D

 

i må have en forsat goddag/aften :D Hilsen Kurtt :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutes ago, Jakob Unknown said:

+REP!

  • Kan reglerne
  • Meget aktiv
  • Flink (Dog har jeg været i case hvor du har været lidt flabet)
  • Moden
  • Gør lidt mere ud af din ansøgning og put noget kød på

HELD OG LYKKE!

 

  Reveal hidden contents

 

Ved godt jeg er flabet nogle gange men det bare for at se om jer andre staff har nogenlunde styr på hvordan man tagler sådan nogle :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.