Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag om og til jobs


HaniSkilz

Recommended Posts

Et job som Bil sælger.

Bil sælgeren skal kunne sælge de biler der er hos cardealeren, også kan der kun være en Bil sælger af gangen, når der er en bil sælger så fjernes cardealeren automatisk og bil sælgeren SKAL have en shop hvor man er så man kan købe biler af ham/hende.

Bil sælgeren vil dog få 5-10% af det en køber en bil for.

Det vil være et fedt job og gøre lidt mere rp i det, dog er der jo også nogle små ting så som personer der går afk osv, eller folk der vil abuse det.

Dog vil det kunne blive så man kan få en hård straf at abuse jobbet.

 

 

Et job som Narko handler.

 

Altså en man sælger narko'en til også får nogle penge. Man gør det ved at klikke " E " på ham også kan sælge så mange gram man kan ( max 1000g weed )
Det vil være så at Narko handleren får omkring 5-10% af pengene det bliver solgt for og han skal ikke have en shop men skal være til at komme i kontakt med.

Det ville være en god ide, men ja der kan igen være nogle få ting der gør det ikke er det job der skal være på serveren. Dog vil jeg så sige at, det vil hjælpe mange af dem der ikke har så mange penge til at få flere penge, imens så tjener 2 personer på at 1 af dem laver weed og den anden sælger. Det vil også være meget sværer at campe ved Narko handleren da han kan gå rundt, men politiet må gerne arrest ham hvis det er han snakker omkring narko'en.

 

 

En arbejds bil til Liv vagt.

 

En bil til liv vagt der gør at alle der ikke har råd, kan have en bil når man er liv vagt for andre, bilen skal bestå af næsten den samme bil som P.E.T agenter. Dog uden lyd og sirener.

Bilen skal blive brugt til at fragte de rige som man er liv vagt for ( Hvis man dog ikke arbejder gratis ).

 

 

Ny bus til Bus chauffør.

 

En ny bus til dem, ja den der er der nu er fin. Men det ville være meget dejligt med en bus der står " Stavox " på siden af.. Så vi på serveren har vores helt egen og ikke en som næsten alle andre servere også har. Der imod burde der også være nogle flere bus stoppe steder i Evo city som jeg tænker vi skal sætte op også.. Bare for at gøre det mere Stavox agtigt og rp agtigt.

 

 

Der kommer nok flere forslag så bare vent der ude ;)

 

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutes ago, HaniSkilz said:

Et job som Bil sælger.

Bil sælgeren skal kunne sælge de biler der er hos cardealeren, også kan der kun være en Bil sælger af gangen, når der er en bil sælger så fjernes cardealeren automatisk og bil sælgeren SKAL have en shop hvor man er så man kan købe biler af ham/hende.

Bil sælgeren vil dog få 5-10% af det en køber en bil for.

Det vil være et fedt job og gøre lidt mere rp i det, dog er der jo også nogle små ting så som personer der går afk osv, eller folk der vil abuse det.

Dog vil det kunne blive så man kan få en hård straf at abuse jobbet.

 

 

Hvad så med de biler man allerede har købt? Hvis man fjerner cardealeren?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutes ago, maxx0758 said:

Hvad så med de biler man allerede har købt? Hvis man fjerner cardealeren?

 

Dem vil du beholde, hvis du køber dem ved bil sælgeren beholder du dem også i cardealeren.
Så cardealeren er der kun hvis der ikke er en som er bil sælger :)

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutes ago, Kaninoz said:

Det kunne være dejligt med en narko handler, men alle de andre kan jeg ikke helt se det sjove i.

Altså forstår ikke helt hvad du mener med en car dealer osv, altså hvordan det helt præcist skal fungere. 

 

 

Car dealeren altså en Bil sælger fungere så man tjener penge på at andre køber biler som man bruger på serveren, altså et vip job.

Du tjener omkring 5-10% af hvad det folk giver for en bil og du kan lave en bil forretning.

 

Det vil være en ny måde til at have noget andre ikke har, en ting som stavox kun har :P

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, HaniSkilz said:

 

Car dealeren altså en Bil sælger fungere så man tjener penge på at andre køber biler som man bruger på serveren, altså et vip job.

Du tjener omkring 5-10% af hvad det folk giver for en bil og du kan lave en bil forretning.

 

Det vil være en ny måde til at have noget andre ikke har, en ting som stavox kun har :P

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Forstår ikke helt det med at købe sin bil, når man allerede har købt den? (Misforstår vidst lidt.)

Men lyder som en fed ide, men tror bare at der vil komme for mange problemer ud af det. (admin cases.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette er min umidelbar tanke.

En bil sælger, han får da ikke særlig meget at lave? Hvor tit er det, at en person køber en ny bil?

 

Jeg har lidt svært ved at se en positiv retning ved de andre forslag. 

Alt det arbejde, som DyNATO har lagt i bussen, og drugdealeren, skal det bare gå til spilde? 

Kan godt se din pointe i, at du vil have at Stavox skal have sine egne ting så som Kun Stavox har.

Men Jeg synes bare, at Stavox allerede har mange goder værdier, som ingen andre servere har.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Manden med kagen said:

Hvad er dit link

Jeg søger nemlig en E2 jeg kan bruge som privat hvor alle ikke har den

Linket er til en hjemmeside, hvor du kan se priser og se hvad jeg kan lave, og evt. Lave en request til en e2. 

Og ja det er Kun dig som vil få den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.