Hop til indhold
Stavox

Stavox er blevet et forfærdligt negativt spil.


Flynn
 Del

Recommended Posts

I min optik har der altid været kamp i mellem spillerne, i mellem spillerne og staffs osv. Det er ikke en ny ting, det har altid eksisteret.

Førhen havde man bare ikke tekst kanaler da man brugte TeamSpeak hvor man kun kunne snakke, alt andet skulle foregå igennem forum. Jeg synes det i sær er blevet slemt efter vi skiftede til Discord. Dog har det som sagt altid været sådan at spillerene hader andre spillere, og spillerne hader staffs. Det er ikke en ny ting. 

Redigeret af BareMaxx
  • +Rep 2
  • Hat 3
  • Dum 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror hovedsageligt krigen imellem staffs og spillere har startede dengang nogle af de store hoveder fra staff-holdet har sagt op og derved lempet deres overholdning af regelsættet. Det har meget hurtigt resulteret i et begreb som vi alle har lært i dag, nemlig ‘EX STAFF SYNDROM’’.

 

Det var i hvert fald der hvor jeg følte man virkeligt gå rundt og blive træt af hinanden fordi, at det var et rimeligt nederen label at have på sig og det blev kastet rundt med som en badebold. Altså man havde jo næsten allerede ex-staff-syndrom bare ved at have sagt op og derefter skulle man altså bare holde sig passivt i 2-4 uger - fordi bare en misfortolkning af en regel eller et uheldigt Carban og så var man idømt en troll.


Tror også det har noget at gøre med, at nogle staffs har misbrugt konceptet af timer på serveren alt for meget (Især overfor tidligere staffs). Ældre spillere har 100% af tiden også langt flere straffe end nye spillere, så skaber det ligesom en inbalance imellem de straffer der så bliver udleveret. Dog synes jeg personligt, at det er længe siden jeg har hørt en staff sige til mig, at jeg har mange timer - så måske der er blevet gjort noget ved dette:)

 

Men anyways, så er min opfattelse af hverken Old- eller New Stavox, at det bare er et fællesskab bygget op på had og dødstrusler. Vi har selvfølgelig haft diverse fuck ups rundt omkring hvis man har fulgt med, men Stavox har altid været det spil/server som jeg har nydt og tror ikke jeg ville spille computer hvis serveren skulle lukke.

  • +Rep 1
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Flynn skrev:

Alle hader alle

Kan godt være, nu var jeg inde så tideligt som i går efter, ja måske en 3 måneder? Der var små 20 spillere aktive og jeg synes ikke jeg oplevede det her, det er en skam du skriver det... Man kan selvfølgelig ikke undgå at der til tider vil være nogle personer som man "hader" men typisk vil man jo pleje at undgå dem på bedst mulige måde.

 

Men for at vende tilbage til min egentlige pointe så var det en behaglig oplevelse jeg havde i går. Jeg lavede ikke en skid, kørte rundt i en bil med Bims, Dynn og Emoyly det meste af tiden men det var hyggeligt! Tror det at jeg ikke lavede en skid skyldes at det var lang tid siden jeg sidst var inde og spille og derfor ikke har nogle dupes, e2'er eller lignende. Men alt i alt, en behagelig og hyggelig oplevelse! 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ikke stavox i sig selv er negativt. Der har været diverse konflikter men ikke noget der vil påvirke serveren. 

 

Grunden til jeg fx stoppede på stavox har nok været pga mindre spillere så der var ikke nogen ide i at være i et gang og lave diverse aktiviteter. 

Og det da ikke nogen hemmelighed jeg blev fyret som staff fordi jeg misbrugte spectate hvilket jeg ikke er stolt af men der rigtigt mange der har travlt med at label mig som diverse ting hvilket dog ikke rør mig da det hele alligevel er virtuelt og der ingen der kender mig. Og her mener jeg at der er nogle personer som udelukkende kun er online for at prøve at nedgøre andre og få en reaktion hvilket også gøre at spillet ikke bliver sjovt da man ikke får noget ud af det. 

 

Og det med staff mod spiller er nok bare en naturlig ting som også gælder alle servere. Der vil altid være nogen som ikke kan lide at der staff om det personligt eller noget der sket ingame så er det desværre bare ikke noget nyt og noget der altid vil være. 

 

Jeg tror hellere ikke det har noget at gøre med folk er ældre at gøre hellere. Jeg har spillet på stavox ihvertfald siden 2017 on and off igennem årene og jeg har ikke haft mindre tid fordi jeg er gået fra folkeskole til arbejde. Men gmod er et gammel spil nu og det også begrænset hvor længe et spil er relevant. 

 

Min pointe er at ikke alt holder evigt og dsv bare den virkelighed der er. Jeg har også rigtigt mange minder inde på stavox og jeg har mødt mange forskellige personer som nogen er gået hen og blevet personlige venner idag. Og de fleste gange jeg har været online har der også været mange folk som hygger sig sammen hvor den negative kan engang imellem dukke op men der kan man bare gå væk eller foretag sig noget andet og så er det bare det. 🙂 

 

 

 

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

I dit opslag kommer du med masser af grunde til hvorfor Stavox ikke er en god server mere, hvor jeg dog mener selvom jeg ikke har spillet længe, tænker jeg der er en del andre årsager til at der ikke er lige så stort spillertal på Stavox pt.

 

På 24/11/2023 den 9:33 PM , Flynn skrev:

Det er trist at se noget som engang var et så sjovt spil fyldt med gode minder som jeg ved alle har haft, opløse ud i en 64 bit spøgelsesby som gælder ud på at angribe folks personer og få dine fjender ned med nakken irl.

Det du skriver synes jeg endelig bare lyder mere som din perosnlige mening og ikke sanheden. Jeg har nu spiller på herinde i god mængde timer, og har endnu ikke oplevet nogle trudsler IRL ellern og lignede nogensinde. (Jeg kan dog ikke snakke hvis det er inden for det sidste par måneder da jeg ikke har været online der)

 

På 24/11/2023 den 9:33 PM , Flynn skrev:

så ligger svaret altså kun i, at de fleste af os er blevet ældre og har andre ting at tage os til og at der heller ikke strømmer nye spillere til grundet Garrys mod’s alder, Jeg mener derfor vi alle vil give skylden på noget eller nogen til hvorfor serveren dør, så derfor kommer der disse unødvendige konflikter

I noget fra din pointe synes jeg fra mit vedkommende, du rammer ret fint på hvorfor jeg fx. har haft pauser fra Stavox. Jeg er sjovt nok blevet ældre, og med det er der bare kommer mere i livet end 70 timer i ugen på Stavox. Dog har det har været nogle af de bedste 70 timer, jeg har brugt mine timer i en uge på.

 

Dit opslag siger også en del om at du nok ikke gider spille mere på Stavox i din fremtid og samtidig lyder det som om du snakker på alle os gamle (Generalt bare spillerne på Stavox) vegne, og det mener jeg også er helt forkert da jeg personligt lige nu ville ønske der var flere spiller online da jeg gerne vil bruge min tid herinde igen da jeg har savnet det da der er så mange flere positive ting herinde end negative for mig til jeg stopper med at spille herinde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Stavox er ikke lige frem negativ det er spiller basen heller ik helt inde på serveren, det er lidt mere når man kommer ud af i alle de discord servere der handler omkring Stavox.

 

Ku være en gang discord.

Bare en normal snakke discord.

 

Men altså der oplever man sku rigeligt hvis man er inde i de discord der kan hurtigt lige pludselig blive smidt en instagram profil et billede eller i værste tilfælde en adresse eller IP.

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.