Dette er et populært indlæg West Skrevet Juli 25, 2023 Dette er et populært indlæg Del Skrevet Juli 25, 2023 Hej mine debat venner... Her er jeg igen. Forleden dag stod jeg med en staff, som jeg ikke har tænkt mig at navngive fordi jeg føler slet ikke personen gjorde noget forkert i sin case. Situationen omhandlede en spiller som skulle direkte arrestes for ikke at overholde regel 3.1 ifm. grimtsprog og han prøvede at slå mig ihjel (jeg var betjent). Inden jeg skulle til at arreste ham, valgte jeg at give ham valget at betale 50k til bankboksen, altså fordi jeg tænkte hvis han nu VIIIRKELIGT ikke havde lyst til at komme i fængsel, hvilket hele tiden var den oprindelige plan for hans fremtid. Dog fik jeg afvide, at det var en urealistisk høj bøde, men igen så var det jo som sådan ikke en bøde jeg gav ham - det var nærmere end get-out-of-jail-card. Hvad tænker i? Er jeg en pengegrisk politibetjent som burde afskaffes og dræbes som svinene på en mark eller er jeg valid?💯💯💯 hilsen Bims Nugget btw skud ud til den staff, du har et specielt sted i mit hjerte 9 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Emoyly Besvaret Juli 25, 2023 Del Besvaret Juli 25, 2023 Ift. hvad der faktisk er tilladt, så tænker jeg at reglen om urealistiske bøder oftest er like, forholdet mellem hvor slemt det man har gjort er, og så beløbet man skal betale. Og så kan der jo være situationer som her, hvor nogen har lavet noget der normalt bare ville give jail, som man så vælger at tilbyde en bøde for i stedet. Det har jeg da gjort mange gange, og jeg plejede at sige 20k for det. Men nu har der jo også været noget inflation på Stavox, så måske er det bare småpenge nu. Men på den anden side, er der jo stadig nye spillere, som det ville være mange penge for. Så der er næppe nogen fast grænse for, hvornår det er for højt, men som udgangspunkt er det ok at give en meget højere bøde, som alternativ til at ryge i fængsel (Altså når man har lavet noget tilpas slemt) 🤷♀️ 3 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Huse Besvaret Juli 30, 2023 Del Besvaret Juli 30, 2023 Bims du formår altid at lave sådanne cute debatter. Synes det er godt du tager intiativ! kæmpe kys herfra😘 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts