Hop til indhold
Stavox

[Solved] En slags mobil?


Kaninoz

Recommended Posts

Heeeeeeej! 

 

Jeg tænkte på om der kunne komme en slags mobil op, eller sådan noget i den retning.

Altså i stedfor at skrive til en med /pm (navn) (besked) så tænkte jeg om man måske kunne lave en slags mobil eller en menu der poppede op når man fx. trykker F7

Altså der skulle ikke kun være beskeder, men også sådan noget hvor man kunne ringe til hinanden, og tilføje hinanden med sin mobil eller den menu ting ting. 

Ved ikke om det ville komme til at virke ordentligt, men bare et forslag, tænker nemlig det kunne være fedt! :) 

 

Fortsæt god dag! 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Alex said:

Tror ikke folk ville bruge det så meget, men hvis man kunne ringe til politiet, læge osv ville det være dejligt og måske lidt mindre sager hvor folk skyder hinanden (politi sager)

neutral

Altså, jeg tænker at det kunne være fedt at have hinanden på sin mobil altså så man kan ringe dem op osv, en eller anden slags app der skulle være på den mobil, Stabook eller sådan noget. (Dårlig til navne i know.)

Men det med politi, læge osv ville skam også være dejligt, men tænker at min ide kunne komme til at virke, og skabe mere sjov.  (Man skal self kunne se hvem man ringer til osv i logs)

Men takker for din mening. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke for at være negative Nancy, men der er allerede personal-message/pm til private samtaler. Desuden er der også request/cr til anmeldelser til politiet. Kan godt se, at det ville gøre roleplay sjovere, men som @Alex nævnte tror jeg heller ikke, at det vil blive benyttet særlig meget.

 

Jeg syntes selv, at det er en skam hvis der bliver puttet "unødvendige" add-ons på, da der er andre ting som er mere relevante. F.eks. damage logs eller lign, som ville være en stor hjælp i admin-sagerne.

 

Igen - det er virkelig ikke for at være træls, men kan ikke helt se det som en nødvendig ting at have. :-)

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, Andy said:

Jeg tvivler meget på at damagelogs bliver en ting, selvom det ville hjælpe på mange punkter mener jeg at der er noget omkring at det ville trække for meget, er dog ikke sikker

Ja, har godt fået af vide, at det højst sandsynligt ikke kommer på. Men jeg holder fast i det. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Lasse said:

Man kunne jo også lave telefonen til en gang radio ligesom politiet har. Så kunne man betale et bestemt antal kroner også får du gang radio.

 

Kunne være meget fed, men tænker mere en lille slags mobil kunne være fed, altså en der var i højre side hvor man så kunne få en liste over alle spillere, også ringe/skrive til dem. 

De kan selvfølgelig selv vælge om de vil være online eller offline på deres mobil ting ting. (Selvfølgelig ikke når en skriver til en men når man ringer fx.)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.