Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unødvendige bans


West

Recommended Posts

1 minut siden, Bims skrev:

bas ned super geek, jeg har ligesom dig ogs kun selv ytret min holdning til situationen, så ingen grund til at gakke ud sån der. Jeg vil bare gerne have, at vi i fællesskab bliver enige om, at det er fjollet Kjeld er permanent banned for noget som et par andre spillere ikke længere er;) 

Du lavede et svar, hvor det var tydeligt at du ikke havde forholdt dig til, hvad jeg faktisk havde skrevet. Så svarede du ovenikøbet med noget der direkte modstrider det jeg har skrevet. Udover det, er det jo faktisk ikke det du har lagt op til i dit oprindelige post. Du har brugt Kjeld som et eksempel, og argumenteret for en masse ting omkring bans generelt, som du reelt ikke ved noget om. Du opfører dig som om du ønsker svar på spørgsmål, men tager det ikke til dig, når du får svar. 

 

Det kan godt være det er din holdning, men det er stadig dumt, og derfor svarer jeg som jeg gør.

Link til kommentar
10 minutter siden, Bims skrev:

Du kunne vitterligt bare sidde og gætte ud fra jeres ban-statistikker

Jeg har i mit opslag skrevet de præcise årsager til alle de 18 bans fra juni. Jeg troede at kilden gav sig selv, jeg var inde at læse deres bans og noter på dash, mens jeg skrev opslaget? Skulle jeg bare have fundet på det? 

 

10 minutter siden, Bims skrev:

Problemet er, at jeg er er meget inde på serveren uden adgang til diverse informationer

Ja, og du har så gjort præcist det du beskylder mig for. At gætte sig frem til hvad andre er banned for. Og så er du sikker på, at der er andre gode eksempler? Ok, jamen det er også hjælpsomt. Det er jo lidt dumt, ikke?

 

10 minutter siden, Bims skrev:

Og ja det var sgu heller ikke meningen, at hele det her opslag skulle tage udgangspunkt i Kjeld

Så er det jo fjollet, at det er det du fokuserer på hele tiden. Du gør da ikke Kjeld nogen tjeneste, ved at blive ved med at forsøge at forsvare ham.

 

  • Zing! 1
  • Dum 1
Link til kommentar
19 minutter siden, Bims skrev:

Klart jeg har simpelthen fundet på det hele

Det er jo det du beskylder mig foooor. Kig nu indad, og læs hvad du selv skriver. Hvert af dine posts modsiger dit sidste post, eller gentager hvad der står i det.

 

19 minutter siden, Bims skrev:

Hvordan vil du have spillere skal ytre sig på serveren hvis det er sån i reagerer hver gang.

Man behøves faktisk ikke at ytre sig om alting, især når man primært bare lukker lort ud.

Der var nogle reele spørgsmål i dit oprindelige opslag. (Hvorfor bliver så mange spillere banned for småting, hvorfor kan vi ikke unbanne folk der troller rundt lidt, osv.) Jeg har svaret på de fleste af dem i mit første opslag , og det har du så ignoreret, og fortsat ud af din Kjeld-tangent.

 

Jeg reagerer som jeg gør, FORDI du opfører dig dumt. Fordi du beskylder vores staff for ting der ikke passer. Du bliver behandlet på en unikt flabet måde, fordi du selv opfører dig sådan. Der er intet her, der virker som om du giver en fuck om serveren er 5% sjovere, det virker mest af alt bare som om, at du vil have Kjeld unbanned, og det er det eneste du kan argumentere for. Og uanset hvor mange der gerne vil have en spiller unbanned, er det staff der bestemmer om det sker eller ej. 

 

Titlen på opslaget er "Unødvendige bans", og umiddelbart er det eneste eksempel på et unødvendigt ban fra dit synspunkt Kjeld, og så "masse andre skide gode eksempler". Men der er intet der backer det op. Jeg har derimod kigget på de bans der er, og forklaret præcis hvorfor de ikke er unødvendige. Så premissen for diskussionen er basically ugyldig?

 

Det her opslag ligger i "Generel Diskussion", og for at en diskussion kan eksistere, er man nødt til at høre hvad den anden part siger. Og det har du tydeligvis fejlet i, så jeg tænker vi lukker den her. Det kommer ikke til at få Kjeld unbanned alligevel, han kan tale sin egen sag i sin unban request (hvilket han allerede gør) 

  • +Rep 2
  • Zing! 2
  • -Rep 2
Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.