Hamal Skrevet Juli 3, 2023 Del Skrevet Juli 3, 2023 Hvad fanden gør man her når Stavox Contet Downloaderen siger sådan her? 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
2 Dette er et populært indlæg Emoyly Besvaret Juli 4, 2023 Dette er et populært indlæg Del Besvaret Juli 4, 2023 46 minutter siden, Musti Nord skrev: Bare fjern dine virus programmer og sig ja til alle popups som kommer, det plejer at virke for mig ps. er jeres computer os begyndt at være mega langsom efter i hentede launcheren? pps. hvad er Stavox Bitcoin Miner? Den bliver ved med, at være åben i min jobliste? Sikke noget lort at lukke ud, hvorfor spreder du misinformation? Der er så få penge i at mine bitcoins, hvorfor ville vi gøre det? Vi opsamler da bare alle data fra din pc, og sælger den til interesserede firmaer?? Har du aldrig lagt mærke til, at efter du installerede downloaderen, så er dit webcam altid tændt, og din computer opretter 100+ forbindelser til russiske servere? /s - Grunden til at vi bliver flagged af antivirus er i store dele grundet det, at vi nægter at give de $500 om året det koster at købe et certifikat til at signere programmet. Og nok også det at den redigerer i andre programmer (altså Garry's Mod) 1 5 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Emoyly Besvaret Juli 3, 2023 Del Besvaret Juli 3, 2023 Downloaderen har ikke adgang til at åbne en fil i din Garry's Mod mappe. Det kan typisk ske, hvis du bruger et dårligt antivirusprogram. Hvilken antivirus bruger du? 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Musti Nord Besvaret Juli 4, 2023 Del Besvaret Juli 4, 2023 Bare fjern dine virus programmer og sig ja til alle popups som kommer, det plejer at virke for mig ps. er jeres computer os begyndt at være mega langsom efter i hentede launcheren? pps. hvad er Stavox Bitcoin Miner? Den bliver ved med, at være åben i min jobliste? 3 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rot Besvaret Juli 5, 2023 Del Besvaret Juli 5, 2023 På 04/07/2023 den 12:04 AM , Emoyly skrev: Downloaderen har ikke adgang til at åbne en fil i din Garry's Mod mappe. Det kan typisk ske, hvis du bruger et dårligt antivirusprogram. Hvilken antivirus bruger du? Avast Free Antivirus 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TristanGamingDK Besvaret 5. Januar Del Besvaret 5. Januar På 4/7/2023 den 4:48 PM , Musti Nord skrev: Bare fjern dine virus programmer og sig ja til alle popups som kommer, det plejer at virke for mig ps. er jeres computer os begyndt at være mega langsom efter i hentede launcheren? pps. hvad er Stavox Bitcoin Miner? Den bliver ved med, at være åben i min jobliste? Nej har en ny computer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hamal
Hvad fanden gør man her når Stavox Contet Downloaderen siger sådan her?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts