Hop til indhold
Stavox

[Solved] STAFF KLAGE - FLÆNSER


John Miller
 Del

Recommended Posts

 


Dit ingame navn:
John M 
Staff ingame navn:
Flænser
Dit SteamID:
STEAM_0:0:116394579
Staff SteamID:
STEAM_0:0:186187335
Tidspunkt for hændelse:
17:01 12/06/23 starter jeg raidet og der sker kort tid efter.

Vi raidede kraftværket, der tilhørte Darkside. Under raidet kom der to gangbiler fra Darkside. flænser valgte at hoppe ud af bilen og skyndte sig hen over på den anden side for at bekæmpe os. Han påstår, at vi ikke vidste eller kunne vide, at han ville gøre det. I min optik burde det være åbenlyst, når en gangbil fra det gang, vi raider, dukker op. Jeg ved udmærket godt, hvordan flænser ser ud i spillet, og jeg ved også, at han er en del af Darkside. Han var ikke langt væk fra os, og jeg er sikker på, at han havde til hensigt at skyde os. Men fordi han blev skudt, valgte han at angribe Jalteschmucker i stedet. Flænser forklarer, at bare fordi de kommer kørende i deres gangbil mod deres base og hopper ud, hvor det ser ud til at være 110% for at counter-raide, betyder det at vi ikke må gøre noget. Jeg ved ikke, om dette er et problem med flænser eller generelle serverregler. Det burde ikke være logisk, at vi bliver straffet for dette. Jeg har haft en lignende sag med en politibetjent, hvor vi vandt sagen. Men nu hvor det er en del af det gang, vi står og raider, og der kommer en gangbil fra det gang, vil jeg selv vurdere, at dette er endnu mere åbenlyst end dengang med betjenten.


Altså alt i alt, burde det være regl.
1.2 at bruge sin sunde fornuft


Bevis:
Tjek ghostsene eller ligende.

Han gav en straf til STEAM_0:0:459988064
jalteschmucker

for at skyde ham, men det var mig der downede ham

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, John Miller skrev:

rverregler. Det burde

Hej John Miller

 

Thor og jeg kommer kørende mod basen.. Vi kan se at der bliver raidet vi vælger derefter at vende om og køre lidt væk hvorefter jeg stiger ud af bilen (vel og mærke mit navn ikke kan ses eller har været set og det er heller ikke mig som ejer basen) Jeg har hverken våben trukket eller noget som helst som ku udgøre en trussel overfor jeres raid da jalteschmuker uden videre vælger at skyde mig ned selvom jeg ikke engang kigger hen imod jer..

 

Jeg vælger så at hive fat i jalte og give ham 300 sekunder for RDM  da han hverken ku vide at vi var tilhængere af basen eller bare forbipasserende (han har heller ikke set mig forlade basen ergo skyder han mig udfra en formodning)

 

Du bruger også argumentet at vi kommer kørende i en Darkside gangbil du ku ikke vide om den evt var carjacket eller lign da vi som sagt ikke har givet vores navne til kende

Redigeret af Flænser
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er simpelthen ikke overbevist om, at dit argument er tilstrækkeligt pålideligt. Jeg mener, at det falder ind under regel 1.2. Mit grundlag er observationen af situationen med udsenet og gangbilen. Da i er to der kommer i to forskellige gangbiler mod jeres base, er jeg klar over, hvordan du ser ud i spillet. Det virker som om, at du bevidst vælger at hoppe ud af bilen og løbe over på den anden side for at søge dækning bag jeres gangbil. Du når lige præcis hen til den venstre baglygte, hvor jeg får ram på dig og får dig nedlagt. Derfor forstår jeg på ingen måde, hvordan du kan vende denne situation på den måde.

Hvis folk aktivt søger et igangværende raid, kan man vel betragte dem som deltagende. Hvis du ikke havde intentioner om at counterraide, hvorfor valgte du så ikke bare at køre væk eller gøre noget lignende? I stedet valgte du at hoppe ud af bilen og agere, som om du aktivt gik efter raidet. Dette kan give indtryk af, at du var en aktiv deltager i begivenheden.
 

Der har været en hændelse ved kraftværket, hvor vores gangmedlem Jnexoknight blev skudt og dræbt. Han var i gang med at køre i en gangbil, som tilhører os, der ejer basen, og som var involveret i et pågående raid.

Efter episoden blev der tilkaldt staff, og en af dem gav sin godkendelse til det, der var sket. Jeg er enig i, at det kan være acceptabelt at handle på den måde, hvis man aktivt deltager i et igangværende raid.

Jeg var ikke til stede på det tidspunkt, hvor hændelsen fandt sted, men jeg har fået oplysninger om det fra dem, der udførte raidet og fra medlemmerne af vores egen bande.

Hændelsen fandt sted dagen før den seneste episode med flænser, hvor N ORD raidede NO1 ved kraftværket.

Jeg er endnu ikke bekendt med, hvem denne staff-person var, da dem, der har delt informationen med mig, har en kort hukommelse. Jeg vil forsøge at kontakte Jnexoknight, når han er online igen, for at få flere detaljer om hændelsen, hvis det er nødvendigt.

Jeg ved med garanti at mine kilder, har oplevet dette ellers ville de ikke selv informere mig om dette.



Mvh John Miller

Redigeret af John Miller
Link til kommentar
Del på andre sites

Er der nogle af jer, der har video af episoden, eller blot et billede af, hvor lang afstanden var.
Som udgangspunkt kan du jo ikke skyde en person, før at de udgør en umiddelbar fare for dig. Så står de med våben fremme og kigger mod dig, giver det dig ret til at skyde dem. 

Du kan jo selvfølgelig også bede folk om at gå væk fra basen, hvis de nærmere den under et raid. Men ud fra det i har skrevet, virker det til at Flænser har været et godt stykke væk, uden umiddelbart at være en trussel for jer.

Jeg kan desværre ikke se Ghost, da de ikke er gemt i særlig lang tid, og vi ikke lige var hurtig nok til at få tjekket det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj,
Beklager den suveræne dårlige lange svar tid på denne staffklage.
Efter at have læst klagen igennem, så har vi konkluderet at Flænser har handlet som han skulle i situationen.
Som der er blevet beskrevet, så er der ingen grund til at I begynder at stå og skyde på dem, da I ikke ved hvem de er, samt at de ikke er til fare. I bliver nødt til at vente på at de trækker våben, er tættere på raidet, eller I har set deres navne eller lignende før I skyder. 

Har du mere at tilføje til klagen, kan du sende Zenoxxi eller mig en PM på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.