Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Justin Bieber


TristanGamingDK
 Del

Recommended Posts

Halløj.
Kort for at uddybe din staffklage (ud fra hvad jeg gætter mig frem til, at du klager over?), blev du arrested af en betjent for at forstyrre hans politiarbejde, hvor du herefter caller på RDA. Jeg starter med at spørge dig, om du på nogle måder har forstyrret hans arbejde, hvor du påstår at du ikke har det. 
Jeg forhøre mig kort efter betjenten, hvor han forklarer at du er blevet bedt om at gå væk fra et område, da du forstyrrede med b.la. at larme, spamme dit kamera m.m., mens han var i gang med et stykke politiarbejde med en anden borger. Du fortsatte så ~30-60 sekunder efter, hvor du herefter blev arresteret.
Jeg tp'er tilbage til dig, forklarer ovenstående, hvor du fortsat benægter det er sket. Jeg tjekker så ghostscenen, hvor jeg hurtigt kan konstatere, at du har løjet over for mig i casen gentagende gange. Her bliver jeg lidt småirriteret på dig, fordi du gentagende gange har løjet i casen, og har spildt rigeligt af min tid. Jeg vælger (på trods af det) kun at give dig 600 sekunders jail for at lyve i case, og nævner også for dig at hvis lignende sker igen, får du et ban - også selvom du påstod i casen, at du ikke kunne huske situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.