Hop til indhold
Stavox

[Solved] Baremaxx


Kæmpe
 Del

Recommended Posts

KÆMPE NOSSER: steam id https://steamcommunity.com/profiles/76561199013410771
Baremaxx: steam id https://steamcommunity.com/id/BareMaxx
tidspunkt: 06-04-2023 KL: omkring 22:10


Jeg spytter på en politi bil og så bliver jeg sat i håndjern selvom jeg står helt stille. Personen sætter mig i fængsel og jeg laver en case. Efter 5 til 7 min dukker BareMaxx op. Jeg forklare så hvad der var sket men så siger Baremaxx bare at jeg nok overlever med at blive sat i håndjern og så forsvinder han.

Jeg skriver så til ham at det ville være rart med lidt mere hjælp og at han gerne måtte tage det lidt mere seriøst. Han giver mig derefter et link til staff klage 

Jeg har DSV ikke noget bevis 😞

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke rigtig se problemet i at du bliver tazet efter du står og spytter på en politibil. Du gør noget kriminelt, hvilket betjenten håndtrerer ved at smide dig i håndjern, hvilket kræver at du blivet tazet. 

Når man bliver tazet mister man ikke liv eller lignende, hvilket igen gør at jeg ikke kan se det store problem, når det er ét enkelt taze, hvilket jeg også sagde til dig FLERE gange i casen. Du vælger dog at blive ved med at køre i det her kæmpe store problem med ét taze, jeg gider ikke og gentage mig selv 20 gange, og derfor går jeg. 

Derudover kan jeg ikke se en regel i mod ét taze, jeg ved det står i politiloven, hvor man måske bør gå til indsatslederen i stedet for, men igen, betjenten reagerer på at du gør noget ulovligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Max skriver, kan jeg heller ikke se, at det skulle være en sag for os staffs, fordi at du bliver tazet 1 gang og sat i håndjern.
Når det kun er en enkelt gang, ser vi gerne, at i forsøger at løse det med en højere rangerede i politistyrken i stedet eller simpelthen bare at slå det hen.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.