Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Landmanden


isleifur1982
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Frikadeller
Staff ingame navn:Landmanden
Dit SteamID:STEAM_0:1:164906543
Staff SteamID:STEAM_0:0:67537875

Tidspunkt for hændelse:23:46
Forklar situationen: Jeg får tidliger sakt til mig fra staff at jeg godt må bruge NOS og flyve rundt med det osv.. uden for byen som der så betyder at jeg troller jeg parkere min bil uden foran danske bank og Junker vælger så at fuld NOS min bill og tag hans ven med i det de troller fuldstændig. Jeg køre så ud af byen hvor jeg må trolle hvor at de så køre ned jeg dør af at min bil springer i luften. Jeg løber så tilbage over til min bil til at prøve at tage den tilbage det gør jeg så men så siger Junker at han caller kommune hvis jeg tar bilen. Jeg er ligeglad om det på grund af at jeg har fået at hvide jeg må trolle uden for byen han caller og landemanden tper til mig og forklare situationen men da jeg så gerne vil klage over hvad Junker har gjort så gider Landmanden ikke at lade mig snakke og er ligeglad med at de bryder regler osv... Jeg prøver at forklare situation igen men Landmanden gider ikke at høre efter og jailer mig efter det så siger han at jeg skal have en god dag og lod ikke mig forklare hvad jeg fik at hvide og hvad der skete, men han høre ikke efter og tar kun Junker og hans ven side uden at lade mig forklare.

Note: jeg havede også snakket lidt grimt men det på grund af at han ikke gider at høre efter og vælger bare automatisk at tage de andres side.
Bevis: landmanden jailed Frikadeller for 600 seconds

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, isleifur1982 skrev:

Først var det justin men han sagde ikke direkte at man måtte trolle men klokken var 23:30 intet rp og så troben trist der skiver i chaten imens vi er i sit at man faktisk godt må trolle

Hey. Nu hvor jeg bliver nævnt, vil jeg da lige komme med et svar hæh.
Jeg mindes ikke, at jeg på nogen måde (hverken direkte eller indirekte), har sagt til dig at det var tilladt at trolle? Jeg havde fat i dig kort inden jeg gik offline i går aftes (omkring 22:30), da du havde brugt dit NOS op på et tag inde i byen, og i den forbindelse fik du et carban med fartbegrænsning. Jeg er ret sikker på, at det eneste jeg sådan set nævnte for dig i forbindelse med det var, at NOS for at komme op på tage kun var tilladt ude for byen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Frikadeller.
Eftersom begge staffs som du har nævnt har sagt at Troll ikke er tilladt (ud over ved søen som Torben skrev), så er det din egen skyld at du bliver jailet.
Efter nærmere kig på ghostscenen er det tydeligt at du og Junker er i RP, du bryder faktisk NLR gentagene gange mens du flyver rundt over det hele, så at du kun fik 600 sekunders jail skal du være glad for.

Landmanden har ikke gjort noget forkert  i denne situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.