Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Smlfn


Slamboe
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Slamboe
Staff ingame navn: Smlfn
Dit SteamID: STEAM_0:0:88940487
Staff SteamID: STEAM_0:0:91213600

Tidspunkt for hændelse: 20 ca
Forklar situationen: Jeg havde forklaret en spiller hvordan man hopper med en prop via fading door fordi han spurgte også havde jeg forklaret ham det og det har jeg fået et jail for det kan jeg simpelthen ikke se hvorfor jeg skal have et jail for at være sød og forklar en anden spiller det hvis man ikke kan lade være med og bruge det ordentligt altså ham jeg forklaret det så skulle han nok ikke spørge og ham jeg forklaret det til lød som en fornuftig dreng/mand som godt kunne finde ud og ikke og bruge det imod reglerne jeg gad ikke og være et svin derfor forklaret jeg det kunne da godt være han var lidt ny til spillet og vil gerne lære nogen ting havde også lært ham hvordan man gør et prop usyneligt det ved jeg ikke om han havde brugt synes ikke det er fair og hjælpe en spiller med noget nyt selvom det er mod reglerne så skal man stadig modererer det ordentligt jeg ved da også personligt selv hvordan man crasher serveren men bare fordi jeg ved det gør jeg det heller ikke så det tænkte jeg at jeg godt måtte
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/VQ6gA8suY-BW8/d1337zrEbo9w?invite=cr-MSxCRnEsMjcxNTAxNzMs og https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/VQ5azUYOQ_NP-/d1337fT3baiM?invite=cr-MSxVSGcsMjcxNTAxNzMs

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hjælp ham med og bruge fading door på et prop???

Så må det stå i reglerne det står der ikke derfor vil jeg ikke menne i kan straffe for det.

og som jeg skrev lød han ikke som en person som vil misbruge det måske kl 03 om natten fordi det er sjovt og fuck rundt


Ja det var hvis jeg selv propabuset Smlfn ingen grund til og tage tjulle med i det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutter siden, Slamboe skrev:

Jeg hjælp ham med og bruge fading door på et prop???

Du hjalp ham ikke "bare med at sætte en fading door på en prop". Du fortæller ham hvordan man kan misbruge fadingdoor-værktøjet på en prop for at flyve afsted.

Da det ikke virker i første omgang giver du endda råd til, hvad han kan gøre for at få det til at virke.

 

 

43 minutter siden, Slamboe skrev:

Ja det var hvis jeg selv propabuset Smlfn

Ja, du fik heller ikke en måneds ban for dette. Dog ændrer det ikke på faktummet af, at du lige er blevet informeret om, at du ville få 1 måneds ban hvis du gjorde det igen og at du lige efter den besked vælger at gå over og informere en spiller om, hvordan han gør præcis det samme. Jeg ved ikke, hvordan du har tænkt det var okay.

 

 

51 minutter siden, Slamboe skrev:

Så må det stå i reglerne det står der ikke derfor vil jeg ikke menne i kan straffe for det.

Uden at det skal blive en cliché, så vil jeg henvise til regel 1.2, da det burde give sig selv, at man ikke bør hjælpe spillere med at bryde reglerne. Slet ikke lige efter, man selv lige har fået en advarsel for præcis det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.