Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Smlfn


TheGrandOldLino
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn:
Lino
Staff ingame navn:
Smlfn
Dit SteamID:
STEAM_0:1:56735285
Staff SteamID:
STEAM_0:0:91213600
Forklar situationen:
Jeg kommer kørende i min patruljevogn, da der er blevet kaldt over radioen, at jeg skal til politistationen, hvilket er fint i og for sig. Jeg kommer rundt om hjørnet ved spawn, hvor der løber 2 personer ud. Jeg rammer uheldigvis personen bagerst, hvilket viser sig at være Kirkevej1(STEAM_0:1:126326253). Jeg stopper op for at løbe tilbage og revive ham, men jeg ser på vejen tilbage, at han bliver self-revived og kører derfor videre. Han vælger så at kalde en case på CDM, hvilket jeg ikke kan forstå efter at have set dette klip, der er vedhæftet, hvor man tydeligt kan se, at han bevidst hopper tilbage. Hvis han havde fortsat ligeud, ville jeg have undviget ham. Smlfn vælger dog stadig at give mig et carban, hvilket jeg ikke ser en grund til, da det for det første ikke var med vilje, og for det andet hopper Kirkevej1 jo selv tilbage, hvilket er grunden til at problemet er opstået.
Bevis:

- https://youtu.be/SYI8BnUDcAw
- https://youtu.be/HHYOuqdZTo4
------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lino,
På ghostscenen har man desværre ikke kunne se, at kirkevej har løbet tilbage, mens du var på vej rundt.

I casen nævner du hverken, at han skulle have løbet tilbage eller at du havde et klip på det, hvorfor der er blevet vurderet ud fra det jeg har kunne se på ghostscenen.

Efter at have set dit klip kan jeg dog se, at det har været kirkevejs egen skyld og du derfor ikke skulle have haft et carban. Det er selvfølgelig beklageligt og vil blive slettet fra din straffehistorik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lino.
Vi har kigget på ghostscenen og kunne konkludere at Smlfn har handlet ud fra denne, i ghostscenen kunne man ikke se kirkevej gå tilbage hvilket resulterede i at du ramte ham. Smlfn har altså handlet ud fra de oplysninger han havde tilgængelige hvilket han skal.
Vi kan godt se på din video at dette ikke var tilfældet, hvor du jo så selvfølgelig ikke skulle have haft carban.

Smlfn har lavet hans arbejde korrekt, og har som han selv skriver, fjernet din straf igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.