Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning lavet af:Frederik


fred501n

Recommended Posts

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja.jeg har været det inde på en server og det gik fint

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg er meget retfærdig, og behandler altid alle lige.

  • Jeg er okay til at håndtere pressede situationer med spillere, og sørger altid for at holde mit sprog pænt.

  • kan godt lide at møde nye mennesker

  • Jeg lærer ret hurtigt, og er altid villig til at lære noget nyt.

  • Jeg kan stort set alle regler, men vil selvfølgeligt lige læse dem igennem igen, så jeg er helt klar på dem.

  • Jeg er lidt ny på serveren (Omkring 50 timer), men kan som sagt nærmest alle regler, og har også spillet på en af de tidligere Stavox servere.

  • Jeg kan finde ud af at sætte gang i RP, og kan generelt godt lide at RP’e

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har en hel del erfaring med det men ikke så meget

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg har en okay mikrofon og kan tale og skrive flydende dansk. Er også god til Engelsk, men det er nok ikke så relevant.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Da jeg går til fritidsaktiviteter er det mest mandag-tirsdag-og fredag

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er en venlig og rolig person, som meget sjældent tænder af.

Ud over det ved jeg ikke lige hvad det kunne være, men du er meget velkommen til skrive hvis du har et spørgsmål.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.