Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere jobs til vip?


Kaninoz

Recommended Posts

Heeeeeey!

 

Jeg tænkte på om der kunne komme flere jobs til vips, da der kun er et job til vips, og det er mekaniker.

Jeg har ikke lige et job i tankerne til vip, men håber bare at i kan finde ud af noget med dette forslag.

 

Fortsæt goddag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, DetBareMads said:

Nu prøver vi at gøre det minimalt når det omhandler jobs, da vi ikke vil have at folk skal udelukkes for mange jobs. Mekaniker er det eneste ligenu, og forbliver det nok også i lang tid

Mads, hvis det kun skal være mekaniker, så synes jeg altså at der godt kunne komme en anden bil, for den der er til mekaniker nu, er virkelig bugt nogen gange, og dør seriøst hele tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, big boy DK said:

 

Der er nogle der siger at der er for ligt tyv på serven

Ja men grunden til at der er så lidt tyv pladser er fordi der skal være en fordeling af jobsne. Det er jo ikke sjovt hvis hele serveren var tyv og der ikke var nogen der var andre jobs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Enig med de andre, det er rigtig træls at spille som user hvis alle de ''sjove" jobs kun er forbeholdt VIP.

Jeg tror også, at det er en af grundene til, at vi har så mange aktive spillere nemlig, at der ikke er forskelsbehandling på dem der betaler, og dem der ikke gør. Personligt syntes jeg, at vi skal undgå at gøre serveren til en Garry's Mod udgave af "Pay to win"-fænomenet.

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Houston said:

Enig med de andre, det er rigtig træls at spille som user hvis alle de ''sjove" jobs kun er forbeholdt VIP.

Jeg tror også, at det er en af grundene til, at vi har så mange aktive spillere nemlig, at der ikke er forskelsbehandling på dem der betaler, og dem der ikke gør. Personligt syntes jeg, at vi skal undgå at gøre serveren til en Garry's Mod udgave af "Pay to win"-fænomenet.

 

M.v.h

Houston

Jeg mener altså ikke at de jobs der er nu, skal til vips, men mener bare at der godt kunne komme et ekstra job som kun vip kunne tage, da de fleste vips er gået død med mekaniker, blandt andet mig, men ja. :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutes ago, Kaninoz said:

Jeg mener altså ikke at de jobs der er nu, skal til vips, men mener bare at der godt kunne komme et ekstra job som kun vip kunne tage, da de fleste vips er gået død med mekaniker, blandt andet mig, men ja. :D 

Hvis vi nu f.eks. indførte jobbet "Mester Tyv", som kun var forbeholdt VIP, som kunne dirke låse og keypadcracke hurtigere op, ville de "normale" spillere føle sig nødsaget til at donere for at udligne forskellen. (Er ikke sikker på, at du forstå hvad jeg mener - hvis ikke skriv lige) Bare det at udelukke users fra jobs, syntes jeg ikke er en god ide.

VIPs har allerede massere af fordele - i hvert fald som politibetjente. Vi kan få 200 Armor og har evnen til at skyde folk ud af deres bil imens, at de kører.

 

Dette er trods alt bare min mening.

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Houston said:

Hvis vi nu f.eks. indførte jobbet "Mester Tyv", som kun var forbeholdt VIP, som kunne dirke låse og keypadcracke hurtigere op, ville de "normale" spillere føle sig nødsaget til at donere for at udligne forskellen. (Er ikke sikker på, at du forstå hvad jeg mener - hvis ikke skriv lige) Bare det at udelukke users fra jobs, syntes jeg ikke er en god ide.

VIPs har allerede massere af fordele - i hvert fald som politibetjente. Vi kan få 200 Armor og har evnen til at skyde folk ud af deres bil imens, at de kører.

 

Dette er trods alt bare min mening.

 

M.v.h

Houston

VIP er i forhold til mange andre servere, noget man let kan undvære, og man kan spille lige så godt RP uden det. Lige nu kan du få nogen få fordele, som f.eks i at printe lidt mere, og som sagt @Houston sagde, som politi. Dog kan alle undvære det, og tror også en del af spillertallet kommet på grund af det.

 

VIP har jo også mange små ting som sagt. F.eks det med at ligge ting ind i et bagagerum, printere på ryggen, flere penge ved salg af bil og sådan nogen små ting. Tænker at sådan nogen små ting er rigtig gode at have, uden det går ud i at det er "nødvendigt" for at få god RP som jobs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.