Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage Smlfn


Biogas
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: ItsGokke
Staff ingame navn: Smlfn
Dit SteamID: STEAM_0:1:231925146
Staff SteamID: STEAM_0:0:91213600
Forklar situationen: Jeg caller case over "Bubbi" som er betjent, som står inde i en gunshop.. Da jeg køber et våben, står han klar til at arreste mig.. Jeg når knap nok at at tage det i inventory, og med det samme bliver jeg arrested. (Beviserne forklar lidt hele case)
Bevis:

image.png.caaf0fcd2a84addfe3fef8293569c6ef.png

image.png.51633e102a38f6424f2ab50083a102e8.png

Der går lidt hvor han tjekker Ghost scene 

image.png.59a51ac437e4872f92ff90cf6eb31e11.png

Resten af beviserne forklar resten af casen

--------------- Dette er bagefter cassen ---------------
image.png.b8c7b34bed8606d3ebbb1a2a0ecc445f.png

image.png.a8efc9507156b94ac77c8b9ab6bafc8d.png

image.png.7f6e20aa59a0e58e3a64abcc25d35a27.png

image.png.4160cacf4241e4f19bc9550702ddb848.png

image.png.86362247b2098a88fb314222d3ba47e2.png

image.png.328ee101981cac0cda94651347e99a35.png

------------------------------

  

Kan ikke slette dette, ved ikke hvorfor

image.png

Redigeret af ItsGokke
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gokke,

Som jeg forklarede dig i casen og efterfølgende, så kunne der på Ghost-Scenen ses, at betjenten kun lige var gået fra PD over til Gunshoppen. Fra han er i Gunshoppen til at du bliver arresteret går der ~20 sekunder, hvorefter betjenten forlader Gunshoppen igen.

Derfor vurderede jeg ikke, at der var tale om, at betjenten havde campet Gunshoppen som beskrevet i regel 22.37

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Smlfn,

Men som jeg også spurgte dig om, hvad fanden var hans formål så?
Hvor du så svare: image.png.09c0e06f3d7223eb93458f9480ef8e0d.png

Men nu hvor i ikke kan høre lyd på ghost scene, for jeg afvide over discord de står og halv råber af ham "hans kollegaer"
Og det lidt en af grunden til der går de her 20 sekunder.
image.png.ef3d0d8df2db6583a49672aeb415d131.png
Som der også står i reglerne som står over dette..
Det er ikke tilladt at campe gunshop/banke, hvis formålet er at stoppe folk der køber våben.

Men kan godt se at det ikke står i reglen, men derofr skal han stadig ikke gå ind i en gunshop,

og campe mig / vente til jeg har købt, han står klar til at arreste mig, han står på min højre hånd og venter glad.
Der går vel også under at campe, hvis du camper betyder det ikke at man skal stå der i 5 minutter, og bare vente.
hans formål var tydeligt at stoppe mig i at købe våben, vor der er brud på reglen 22.37....

Men det syntes du ikke, fordi du nok tænker på at campe i CS:GO (Det ved jeg dog ikke men det ville jeg tro)

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis dette ikke er tilfældet sytes jeg at i skal udbyde noget mere i jeres regler, så nye spiller kan forstå reglerne..

I de gamle dage stod de fleste regler så man vidste hvad fanden det egentlig  betød.
Og jeg er dog ikke en ny spiller, men forstår hat af de fleste regler..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gokke,

Jeg har taget et ekstra kig på Ghost-scenen. Det første betjenten gør, da han kommer ind i gunshoppen er at gå over til der hvor man køber våben (jeg kan ikke se om han køber et våben eller om han bare kigger på den), mens du står i case med Migos. Fra betjenten selv har været ovre ved EGPen til du går over til den går der ~10sek, som jeg vurderer til at være forholdsvis kort tid.

Ud fra det jeg kan se på Ghostscenen vurderer jeg ikke hændelsen som værende camping. Det kan dog være, at jeg har misforstået reglen.
 

Jeg har også kigget mit klip igennem fra casen i går i forhold til dit screenshot, hvor du skriver, at jeg ikke har lyttet til hvad du har sagt. Efter jeg forklarer, at jeg ikke vurderede det som værende camping, så siger du bare  "Det er fint, smut med jer, I er kraftedeme de ringeste staffs der har været", hvorfor jeg antog, at du ikke havde mere at tilføje til casen. Hvis det har været en misforståelse, så beklager jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Smlfn,

Men nu spørger jeg igen, hvad var hans formål så ved at være inde i gunshoppen?
Som jeg så det, jeg køber mit våben og han står klar til at arrest mig.


Så han campede..

Jeg tænker da hans formål var at forhindre mig i at købe våben?
men hvis du nu tænker noget andet er du da velkommen til at give din mening,
for som jeg så det, campede han mig inde i gunshoppen, og bagefter gik med det samme ud igen, hvis du nu kiggede på ghostscenen kunne du jo selv se at han stod klar..

 

----

 

Men som du siger, campede han ikke, men det er jo tydeligt at se han campede..

Du er velkommen til at sige hvad du mener, når du ville sige det er at campe..

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

4 minutter siden, ItsGokke skrev:

Men nu spørger jeg igen, hvad var hans formål så ved at være inde i gunshoppen?

Da han kommer fra PD over til Gunshoppen går han hen til EGPen. Hans formål har formentligt været at købe et våben.

 

 

6 minutter siden, ItsGokke skrev:

Jeg tænker da hans formål var at forhindre mig i at købe våben?

Jeg vurderede ikke, at hans umiddelbare formål var at forhindre dig i at købe våben. Han bliver i Gunshoppen få sekunder efter han selv har købt et våben.

 

 

7 minutter siden, ItsGokke skrev:

Du er velkommen til at sige hvad du mener, når du ville sige det er at campe..

Det vil være meget scenariebestemt, hvad jeg ville vurdere som værende camping. Lad os antage, at han havde stået der, inden du var kommet ind og kun havde til formål at vente på, at folk købte våben, så han kunne arrestere dem, så ville jeg have vurderet det som værende camping. I dette tilfælde er han derinde i forholdsvis kort tid, går selv over til EGPen, han går hurtigt over til hjørnet, hvor du kigger over på ham, lige inden du drejer dig rundt for at købe et våben.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Smlfn,

Han stod da og ventede på jeg var færdig med at købe mit våben så han kunne arreste mig,

så har ingen ide om hvad du tænkte på dette tidspunkt?
 

Så det jeg skal fostå, hvis jeg går forbi en gunshop,

ser en købe et våben og tager det i inventory,

så må jeg gå over og tjekke efter license i KR,

og hvis han ikke har license må jeg så bare gerne arreste ham?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ItsGokke skrev:

Så det jeg skal fostå, hvis jeg går forbi en gunshop,

ser en købe et våben og tager det i inventory,

så må jeg gå over og tjekke efter license i KR,

og hvis han ikke har license må jeg så bare gerne arreste ham?

Som jeg har forstået reglen, så vil jeg ikke betegne det som camping, hvis du som betjent tilfældigt går forbi og ser en købe våben og tjekker op på, at han har licens. Det kan dog som sagt være, at jeg har misforstået reglen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj.

Jeg så hurtigt ghost-scenen for situationen igennem.

 

På ghost-scenen kan jeg se at Bubbi befinder sig i gunshoppen efter han har købt våben, i ca. 40 sekunder. Jeg vil her mene at Bubbi havde massere af tid til at forlade gunshoppen, og jeg vil derfor mene at Bubbi har "campet" gunshoppen.

 

Min vurdering er at du, ItsGokke, ikke skulle have været arresteret i denne situation.

Hvis Bubbi havde været kommet løbende helt tilfældigt og så dig købe et våben, så havde situationen været anderledes, og så havde det været i orden med et arrest.

 

Vi vil tage en snak med Smlfn om situationen.

 

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.