Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning / MagnusDK101


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

 

Ingame navn: 

MagnusDK101


SteamID: 

STEAM_0:0:91398492


IRL Navn: 

Magnus


Alder: 

12 år.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har en stor erfaring som administrator i Minecraft. Jeg har ikke været administrator i Garry´s Mod før så det er noget nyt for mig. :D

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at i skal hjælpe mig er at jeg har en stor erfaring med Commands. Som Feks: !goto !bring !visdeath !logs. Det er nogle af de commands som jeg kan. En til grund er at jeg som jeg tidligere skriver jeg har en stor erfaring med at være administrator i spil. Jeg er lige overfor alle jeg er ikke på nogen´s side i admin case. Jeg tager et administrator job meget seriøst efter som jeg syntes at admins er dem der holder serveren oppe.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg syntes selv jeg har rimlig godt styr på ULX.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg kan både snakke og skrive flydende Dansk. Jeg er bor i Danmark og er opvokset i Danmark. Jeg bruger altid min mic når jeg spiller RP. Jeg har godt nok ikke en studio mikrofon men der er ikke nogle der har klaget over min mic endnu.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er på næsten hele dagen fra jeg kommer hjem fra skole til jeg går i seng. Jeg går i Fritids klub så jeg kommer først hjem klokken 16:00 i hverdagen.

Hver Fredag tag jeg hjem fra skole klokken 13:15, og er hjemme klokken 14:00. I Weekenden er jeg på fra klokken 10:00 om morgen til 23:00 om aften. Selvfølgelig holder jeg nogle pause i weekenden.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg skal på lejertur med min skole fra den 05/09 til 09/09. Så der har jeg ikke mulighed for at være online håber det er okay.

 

Mvh / MagnusDK101

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.