Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


CookieMaster

Recommended Posts

Ingame navn: Cookiemaster
SteamID: STEAM_ 0 : 0 : 156831700
IRL Navn: Martin Jakobsen
Alder: 21

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været owner af mit ejet community og head admin på to andre som alle er lukket nu. Jeg har omkring 6 måneders staff efaring.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg kan holde til pressede situationer og ikke bare giver op. Jeg har ikke noget arbejde (bor hjemme) og kan der for være på hver dag fra cirka kl 6.00 til 24.00. Jeg giver heller ikke bare straf til en person hvis jeg ikke har hørt begge historier. (gælder ikke mass rdm eller mass rda). Jeg ved også hvor meget det indebærer at være staff på en server. Jeg elsker at tage cases og tar hver og en jeg kan får. Nogen gange skal jeg også have en lille pause, men det er sjældent :D. Jeg kan også godt vente på folk som kun skriver. Jeg har det sådan at man skal ikke bare blive færdig med casen, men man skal gøre den færdig på en ordenlig måde. Jeg kan programmere lua, java og html og kan hjælpe med at finde fejl på serveren, eller hjælpe med at programmere.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kan alle ulx commands fx !xban, !jail også videre. Jeg kan kun nogen af de custom commands som vi har her på stavox.

'

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg har en god rode mic. og elsker at tale i den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: som sagt jeg er hjemme hver dag og kan komme på hele tiden :D.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg spiller meget gmod

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.