Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning for staff


CABBIE||BEST-MAN||

Recommended Posts

Ingame navn: ||CABBIE||
SteamID: STEAM_0:1:63755456
IRL Navn:  Alex Sebastian Friis
Alder: 16 År gammel

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har eget nogle serveres sammen med andre personer, de er dog desværre lukket ned nu.
Det var DarkRP som vi havde eget i godt og vel et år. Navnet kan jeg ikke huske nu da det er lidt tid siden.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes at i skal vælge mig ind til jeres Staff Team fordi jeg mener at i har brug for en som mig der kan holde lidt styr på tingene engang imellem. Jeg er en person der har meget fokus over de ting jeg laver og siger, og hvad andre folk siger. Jeg kan super godt lide at hjælpe andre folk og sørge for at de har en god tid på serveren.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som jeg sagde tidligere i ansøgningen har jeg haft min egen server / servere. Jeg har selv lavet servere fra bunden, og så har jeg købt servere, så jeg er rimelig god til de ting.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er fuldt ud Dansk statsborger og snakker flydende dansk til dagligt. Jeg har en Mikrofon som jeg hele tiden bruger når jeg er inde at spille. Jeg kan tydeligt skrive flydene dansk vil jeg sige, så svaret på det er JA.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid til at være på om dagen når jeg er færdig i skole i hverdagen ( DVS fra kl 2-3-4 stykker til jeg er alt for træt. ) Jeg har tid til at være online i weekenderne også.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en super flittig dreng der faktisk godt kan lide jeres server og tænker at jeg super gerne vil være med ti at gøre et godt indtryk af serveren til andre spillere. Jeg er også en meget tålmodig dreng, som nu også lige ser godt ud. Jeg kan ikke lide hvis folk ikke respektere at jeg ikke kan lide at de snakker om min familie / min mor som dagens joke nu lyder på, det er det eneste jeg har at sige om mig selv lige nu, men jeg står til rådighed for at tage en snak INGAME hvis det er.

Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.