Hop til indhold
Stavox

[Solved] Justin Bieber - Staff klage


West
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lexx
Staff ingame navn: Justin Bieber
Dit SteamID: STEAM_0:1:237384179
Staff SteamID: STEAM_0:1:43165997
Forklar situationen: Jeg raider med mit gang ude ved Stavox Corp i industri, hvor en civil betjent stiller sig op imod hegnet hvor jeg og mit gang på ca. 5 andre mennesker står. Vi har lige skudt adskillige betjente og været i kamp til stregen i godt og vel nogle minutter. Vi løber op til betjenten og fortæller ham han skal gå væk, han får ifølge Justin Bieber 2 sekunder inden vi skyder på ham. Vi skyder derfor alle sammen på ham og han sætter sig ind i sin bil og kører væk. Imens han kommer længere væk får han samtlige skud fra adskillige gangmedlemmer og får lov til at overleve.

 

Så kommer Justin Bieber til mig og fortæller mig, at jeg har brudt en regel ved ikke at give ham nok tid til at komme væk, på trods af det delay der er ved at snakke in-game og situationen mit gang og jeg stod i (raid). På trods af, at adskillige fra mit gang skød på betjenten. Så var jeg den eneste der fik jail, eftersom jeg tilsyneladende havde skudt 5-6 gange på hans bil, hvorimod de andre havde skudt 1-3 gange på bilen. Jeg forklarer Justin Bieber, at regelbruddet ikke defineres ud fra mængden af skud, men handlingen. Dog lytter han ikke efter og giver mig jail. Jeg synes hans håndtering i casen var utrolig latterlig, eftersom han simpelthen ikke har sympati overfor, at vi er i en presset situation og den civile betjent sagtens burde have været i stand til at læse rummet. Det var udover det også latterligt, at jeg var den eneste der fik straffen - eftersom vi alle var lige gode om det og jeg skal til at spilde 5 minutter på det bræk. L.
Bevis:

kJtdjUx.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Breezy.
Som du selv skriver, kommer en civil betjent ud i industri, hvor han hopper ud af bilen og kigger. Han har ikke gjort eller lavet noget tegn på, at han var betjent. Kort efter bliver han skudt på af dig og flere fra raidet. 
Jeg tp'er til dig for lige at høre din forklaring på det, hvor du mener at skulle have bedt ham om at gå væk. Jeg vælger derefter at tjekke op på det hele igen, så jeg ikke blot tager en forhastet beslutning. Her ser jeg på ghostscenen, at din mikrofon når at være aktiveret i 2 sekunder, før du skyder og efterfølgende nogle fra raidet også rammer ham. 

Jeg vælger så at tp til dig endnu en gang, og forklarer dig hvad jeg kan se på ghostscenen. Du virker ret utilfreds med det, og derfor står jeg også og forklarer dig hvorfor du vil modtage en straf for det. Her forklarer jeg dig også, at set ud fra ghostscenen skyder du ham adskillige gange, hvor dem som deltog i dit raid rammer ham relativt få gange (1-2 skud) efterfølgende.
Jeg mener ikke, at jeg ikke har lyttet på dig - tvært imod, så mener jeg, at jeg brugte rimelig god tid til også at forklare dig hvorfor du modtager et jail. 

Jeg kan selvfølgelig godt forstå, at hvis I lige har været i en skudduel mod politiet, at I så er i en presset situation. Set fra den civile betjents synsvinkel, kommer han blot kørende, standser op, går ud af bilen og kigger ude fra vejen af, hvor han efterfølgende bliver ramt af flere skud. På det tidspunkt han kommer kørende fra Varehus #1 af, kan jeg ikke se at der er nogle skuddueller, som han skulle have hørt eller set. Da I så kun har givet ham 2 sekunder til at reagere i, bryder I reglen om, at skulle give personen (som I beder om at gå væk) tid og mulighed for at gå væk. 

Du får straffen for det, da du starter selve skyderiet, og dine gangmedlemmer først skyder på ham efter du har ramt ham 4-5 gange. Jeg vurderer det ud fra, at dine gangmedlemmer ikke har kunne vide, hvorvidt du har givet personen nok tid til at reagere i eller ej, før du starter skyderiet mod ham. 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Justin Bieber skrev:

Jeg vurderer det ud fra, at dine gangmedlemmer ikke har kunne vide, hvorvidt du har givet personen nok tid til at reagere i eller ej, før du starter skyderiet mod ham. 

 

vi stod ved siden af hinanden, så det løgn. kan vi få en ikke biased staff på.

du kan ikke opdigte finurlige pointer til at understøtte din egen teori, hvis det ikke er sandt. vi stod alle sammen og "råbte" at personen der muligvis var betjent at han skulle gå væk. det ikke mig der er en eller anden thanos type villain.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Breezy.

Jeg har lige været inde og tjekke ghostscenen for situationen som du klager over.
Jeg kan på ghostscenen se, at den skudduel mod politiet sker 1,5 minutter før civilbetjenten Kasper kommer kørende, hvilket så gør at dette ikke har relevans for situationen eller klagen.

Kasper kommer kørende i en civil politibil, hvor han hopper ud af bilen og stå midt på vejen. Du siger til ham at han skal smutte, hvor du efter ~2 sekunder skyder ham. Præcis som Justin har beskrevet. Dette er overhovedet ikke nok tid til at man kan reagere, hvilket betyder at du bryder regel 3.13.

 

Jeg kan på intet tidspunkt i scenen se at I alle råber at Kasper skal køre, hvilket du ellers hævder at I gør. Jeg kan kun se, at du snakker, hvor Wilt kommer og siger noget ~½ sekund før du skyder Kasper. 

Justin har derfor ageret korrekt i casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.