Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning om Staff medlemskab - Offensimentum


Supreme

Recommended Posts

Ingame navn: Offensimentum

 

Steam ID:

STEAM_0:0:21739064

 

IRL Navn:

Philip S

 

Alder:

17 17/05/99

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja! Jeg har været super admin på Pixie serverne. Jeg var med i staff siden starten af deres server jeg var den første admin der kom til teamet som en tilføjelse. Hvor jeg også hjælp med addons osv. jeg var med en del af teamet indtil jeg blev færdig med min 9'ne klasse og tog på efterskole. Derefter havde jeg ikke så meget tid til Gmod men jeg spillede tit da jeg var hjemme i weekenden. Dog nu hvor jeg går på handelskolen har jeg tænkt at starte op igen. Men det jeg prøver at sige er at jeg har meget erfaring med Dark rp.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har jo stort kendskab til staff pligter. Da det virker som at det var samme regler som på Pixie's serverer. Dvs ULX har jeg nogenlunde kendskab til. Xban kendskab er lavt. Meget aktiv. Masser af fritid. Spiller masser af timer Gmod. 

 

Jeg er en stille og rolig fyr som takler alle situationer stille og roligt, det vil sige at der skal rigtig meget til for at jeg hæver min stemme. Jeg prøver selvfølgelig når jeg bliver tilkaldt som admin at fortage situationen stille og rolig og snakker pænt ligemeget tonefaldet fra de andre spiller. Jeg er selvfølgelig ik den perfekte, og jeg er villig til at lære af jer!

 

Som sagt, jeg fortager alle dårlige situationer stille og roligt. Jeg har ik løst til at hæve stemmen over for andre, da jeg ik føler det er nødvendigt når man kan tage det stille og roligt, og lytter selvfølgelig til deres meninger. Hvis jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre i en situation tilkalder jeg selvfølgelig assistance. Hvis der er ingen beviser på at de har gjordt noget mod hinanden eller noget, prøver jeg at få dem til at samarbejde og bede dem om at tilgive hinanden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Kender ca. 75% af alle ULX commands.

De vigtigste har jeg selvfølgelig i hovedet.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Dansk flydende? Ja :)

Headset Ja Siberia fra steelseries

Mic med i headsetet og bruger altid min mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag til torsdag kan jeg være på fra kl 16-23/24

Fredag 15 engang om natten

Lørdag 11-03

Søndag 11-23/24

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg bliver ikke påvirket af folk der vælger at snakke grimt til mig. Jeg ved det bedste at gøre er at vende kinden mod personen og ignorer dem. Hvis de bliver ved med at snakke grimt, mutter jeg dem bare, og forsætter med at spille.

 

Hvis der er et problem eller i har nogen spørgsmål er i velkommen til at stille dem. Jeg skal nok checke forum og svare hurtigst muligt!

 

Tusind tak for jeres opmærksomhed!

Med venlig hilsen Philip

(Offensimentum)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.