Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin


fred501n

Recommended Posts

Ingame navn: Frederik
SteamID: 
IRL Navn: Frederik Løjtved rasmussen
Alder: 13 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg har været staff en gang før og det gik godt

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg vil gerne være med til at hjælpe folk og gøre gode ting for severen

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja ikke så meget men to eller tre gange før

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: ja meget mic og jeg er helt dansker

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: alle dage undtagen tirsdag og onsdag der skal jeg til sport

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg vil bare gerne hjælpe folk inde på severen med at have det bedre med at spille der inde og jeg er meget sød når jeg snakker med folk inde på serveren og råber aldirg

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @fred501n

 

Synes du skal tage dig lidt mere sammen. Når du skriver en ansøgning. Denne her ansøgning vil på ingen måde kunne gå igennem systemet. Den er alt for kort. Og du beskriver ikke engang dig selv. Det virker lidt ligesom, at du ikke gider at være admin inde på serven. 

 

Derfor mener jeg, hvis du har en drøm om at blive administrerende inde på serberen. Så skal du helt klart skrive den her ansøgning om. 

 

Nogle gode råd:

1. Du skriver du har masser erfaring som administrerende admin. Men du skriver slet ikke hvad for nogle server det handler om. 

 

2. Du kunne nemt skrive. Hvor længe du har været administrere admin. Da det ville skabe et større overblik. Hvad du kan som person. 

 

3. Du svare meget ja/nej på vores spørgsmål. Lad vær med det. Uddyb hvem du er som person. 

 

4. Synes du skal læse vores spørgsmål igennem grundig. Så du har en forståelse for spørgsmålet. 

 

Håber du tag denne her kritik til dig. 

 

- EDDY

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.