Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nichzar


lysestage
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: kyssefar44

Staff ingame navn: Nichzar 

Dit SteamID: STEAM_0:1:219897723

Staff SteamID: STEAM_0:1:58263648

Forklar situationen:

- mig jones og kanerix booster os på et tag 

- mig og jones kommer legit op på taget kanerix bruger props 

- det jeg bliver meget irreteret over er at mig og jones også fik jail 

- Kanerix fik ligemeget jail som os selvom han brugte props 

- og vi andre ville bare op og undersøge taget legit 

- bag efter vil jeg gerne snakke med Nichzar  i support fordi han ikke rigtigt sagde noget til mig da han jailede mig 

- Dispy joiner support #1 og så lyder det lidt som om Nichzar  ikke gad at snakke med mig og var lidt ligeglad 

 

mig og jones69 er meget irreteret over det jail vi fik og at jeg ikke kunne komme i kontakt med ham i support : )

https://streamable.com/e9hrvb

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @lysestage det korrekt i selv er kommet op på taget uden at propclimb eller lign. Jeg tænker blot i godt er klar over i ikke må være deroppe og derfor får i jail. 

 

Jeg sagde også til jer i ikke måtte være deroppe, da jeg jailede jer. Dette kunne måske havde været svært at høre fordi Jones råbte en del. Dette er selvfølgelig beklageligt, hvis det er sagen.

 

Dispy var den givent staff der tog din support case. Dispy valgte at joine mit rum her talte vi om hvorfor, efterfølgende gik han op i support igen. Dispy virkede ikke rigtig til at udtrykke du havde et ønske om at snakke med mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

- jeg havde ikke lige tænkt på at jeg ikke måtte være deroppe 

- der var ingen former for regler for at være deroppe 

 Det er muligt at komme der op uden at bryde reglerne!!!

 du giver også kanerix samme straff selvom han bruger props!!!

- altså hvad kunne jeg gøre forkert ved at gå op på taget? jeg var bare nysgerrig 

- jeg syndes stadig at det var en rigtig dårlig case fordi jeg fik 300sec -  Jail fordi jeg gik op på dit tag : )

- men jeg prøvede virkelig at sige til Dispy at jeg ville snakke med dig + i casen snakkede jeg også til dig men det har du nok ikke hørt fordi de andre råbte  😃

 

Redigeret af lysestage
ret
Link til kommentar
Del på andre sites

Hey igen der behøves ikke at være regler for alt, det ville blot gøre vores regelsæt uoverskueligt. Umiddelbart holder jeg fast i du burde vide man ikke skal være deroppe og derfor ser jeg ikke et problem i dit jail. 

 

Grunden til jeg ikke er stor fan af folk der er på staff taget er at folk går og opsøger dem, som er i banburet. Det ikke lavet til at man skal kunne snakke med sine venner igame, men at staff kan have en dialog med dem. Det giver også spilleren anden mulighed for at søge om unban.

 

Til Kanerix jail synes jeg ikke et længere jail var nødvendigt ifølge med omstændighederne.

 

Jeg kan ikke ændre på, hvad Dispy havde givet udtryk under vores samtale. Ønsker du fortsat en dialog med mig vil jeg glædeligt snakke med dig i support evt. kunne vi også have @BareMaxx eller @ZeNoxXi med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.